Wraz z początkiem roku do grona ambasadorek dołącza młoda wioślarka, Katarzyna Zillmann, którą marka będzie wspierać w nadchodzącym sezonie.

Katarzyna Zillmann ambasadorką marki PUMA

Kasia może pochwalić się licznymi sukcesami sportowymi – jest wicemistrzynią olimpijską,
a w 2018 roku zdobyła tytuł mistrzyni Europy oraz świata w czwórce podwójnej. Jej wola walki, niepokorność oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że Kasia dzielnie stawia czoła wszelkim wyzwaniom pozycji szlakowej. To ona wyznacza tor dla drużyny. Wszystkie te cechy doceniła także PUMA.

Katarzyna Zillmann i PUMA

„Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego!” – mówi Kasia Zillmann.

Marka ogłasza współpracę ze sportsmenką za pomocą spotu, który oddaje jej wszechstronność, a także przewrotność – zarówno zawodową, jak i w życiu prywatnym.
W naturze Kasi leży bycie sobą, co nie dla każdego może okazać się oczywiste. „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale.” – słyszymy w video z jej udziałem. Prawdziwą wygraną dla nowej ambasadorki PUMA nie jest wynik, a gra według własnych zasad.

Katarzyna Zillmann i PUMA

Kampania opowiada o najważniejszych dla Kasi, a także dla marki, wartościach: miłości, byciu wierną swoim przekonaniom czy dążeniu do wyznaczonego celu, nawet jeśli oznacza to konieczność pójścia pod prąd. Bo w życiu, tak jak w wioślarstwie, płynięcie w tył nie musi oznaczać cofania się – to po prostu podążanie własnym szlakiem!