Z okazji zbliżającego się Dnia Matki (26 maja) w sieci zawrzało za sprawą tanspłciowej kampanii Calvina Kleina, w której pojawił się ciężarny mężczyzna ze swoją partnerką.

Filipińska influencerka ukarała niewiernego męża. Sprzedała jego rzeczy podczas transmisji live

Reklama znanej marki bieliźnianej prócz wywołanej dyskusji ma także zwrócić uwagę na „nowe realia rodzin”.

Ciężarny mężczyzna na Dzień Matki. Transpłciowa kampania Calvina Kleina

Najnowsza kampania znanej marki bielizny, odzieży i perfum z okazji Dnia Matki ma przedstawić kobietom „nowe realia rodzin” i nakłonić do refleksji w tym temacie.

Wspierając kobiety i matki na całym świecie, zwracamy uwagę na rzeczywistość nowych rodzin […] Roberto ma lada dzień urodzić ich wspólnego syna Noah – czytamy na Instagramie CK.

W transpłciowej kampanii Calvina Kleina głównymi bohaterami jest brazylijska para – transpłciowy Roberto Bete i jego żona Erika Fernandez, która również jest po korekcji płci. Oboje spodziewają się pierwszego dziecka.

Calvin Klein znów szokuje. Krytyka i bojkot marki

Ciężarny mężczyzna i jego partnerka zostali sportretowani na intymnych zdjęciach. Transpłciowa kampania Calvina Kleina szybko rozeszła się w mediach społecznościowych, wywołując falę krytyki ze strony internautów. Oczywiście nie brakowało też przychylnych komentarzy, chwalących markę za jej sposób podejścia do ważnych tematów.

W sieci pojawił się hasztag #boycottcalvinklein, pod którym ludzie nawołują do bojkotu CK. Jak zaznaczyła amerykańska firma „tolerujemy wszystko prócz nietolerancji” i postanowiła usuwać komentarze przepełnione hejtem i nienawiścią.

Calvin Klein zaznaczył, że transpłciowa kampania od początku miała na celu promocję “nowych rodzin” oraz społeczności LGBT+.