W zeszłym roku perfumeria Tagomago Boutique obchodziła pierwsze urodziny, ale pomysł uruchomienia sklepu stacjonarnego kiełkował w głowie właścicieli dużo wcześniej. Kluczowa dla powodzenia projektu była lokalizacja perfumerii. Wybór padł na ulicę Mokotowską, a sam lokal – z uwagi na swój wystrój, szeroki asortyment luksusowych produktów makijażowych i pielęgnacyjnych oraz doświadczonych sprzedawców-konsultantów – stanowi jedyny w swoim rodzaju azyl bezpieczeństwa i kobiecości.

https://www.facebook.com/DenysHrybPhotography/

Tagomago Boutique, będący rodzinnym biznesem, mieści się w Domu Dochodowym przy placu Trzech Krzyży. Perfumeria stacjonarna stawia przede wszystkim na indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta.  To jedno z niewielu miejsc na kosmetycznej mapie Warszawy, które poza szeroką ofertą najbardziej luksusowych i pożądanych marek z całego świata (m.in. La Mer, Estee Lauder, Sisley, Shiseido, MBR Cosmetics, 3LAB, Qiriness, Clarins, Collistar, Carolina Herrera, Paco Rabane, Lancome, Armani, Tom Ford, YSL, Etat Libre d’orange, Chantal Thomas, Molinard), zapewnia fachowe doradztwo doświadczonych konsultantek. To właśnie tam odbywają się cyklicznie warsztaty makijażowe i wieczorki tematyczne. Atutem butiku są również dwie unikalne marki, które Tagomago Boutique posiada na wyłączność – 3LAB oraz Qiriness. Obie oferują najwyższej klasy kosmetyki pielęgnacyjne.

W dobie postępującej pandemii koronawirusa butik przyciąga jeszcze jednym – bezpieczeństwem.  Jego właściciele, w trosce o zdrowie i komfort swoich klientów, wprowadzili szereg obostrzeń. Liczba osób przebywających w sklepie jest ograniczona. Ponadto, przy wejściu do perfumerii można zaopatrzyć się w maseczki i rękawiczki oraz skorzystać z płynu dezynfekującego. Sprzedawcy dbają również o higienę całego sklepu, ze szczególnym uwzględnieniem miejsca przy kasie i terminala płatniczego. Dodatkowo możemy wcześniej zamówić produkty i odebrać je dosłownie na ulicy. Można otrzymać je również kurierem lub wysłać pięknie zapakowany prezent ukochanej osobie. Perfumeria wprowadziła również usługę conciergę i możliwość zamknięcia lokalu dla jednej osoby.

Trwająca pandemia zmieniła nasze nawyki zakupowe. Wielu klientów rezygnuje z bijących do tej pory rekordy popularności galerii handlowych na rzecz małych kameralnych sklepów, stawiających na atmosferę oraz personalne relacje. W opinii właścicieli Tagomago Boutique, to właśnie spersonalizowane oraz bezpieczne zakupy stanowić będą motor napędowy mniejszych perfumerii oraz skuteczny oręż w walce z dużymi, sieciowymi sklepami. To wszystko, w połączeniu z wyjątkowością oraz magiczną atmosfera miejsca przy ul. Mokotowskiej 64, powinno zadecydować o jego sukcesie rynkowym. My do tego miejsca jesteśmy przekonane w stu procentach!

 

Materiał partnera