W ramach TikTok Kitchen najpopularniejsze dania na TikToku firma dostarczy wprost pod drzwi swoich klientów.

Ta fryzura jest hitem na Tik Toku i Instagramie. Zobacz, jak robi się ją w zwolnionym tempie

TikTok Kitchen, czyli o co chodzi?

Po tym jak TikTok namieszał w mediach społecznościowych i “życiu” Instagrama, przyszła pora na Uber Eats. Amerykański gigant zamierza we współpracy z Virtual Dining Concepts i Grubhub podbić rynek gastronomiczny. TikTok umożliwi zjedzenie najpopularniejszego dania z aplikacji. Wszelkie potrawy będzie można zamówić wyłącznie w dostawie.

Projekt TikTok Kitchen ma ruszyć w przyszłym roku w USA. Według najnowszych danych miesięcznie z TikToka korzysta ponad… miliard osób. Jest to również najczęściej pobierana aplikacja przez młode osoby. Nic więc dziwnego, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i właściciele znaleźli plany na dalszy rozwój firmy.

Apetyt rośnie w miarę jedzenia. TikTok podbije kolejny rynek?

TikTok Kitchen ma się pojawić w marcu. Planowane jest otwarcie 300 punktów tzw. “ghost kitchens” – wirtualnych kuchni, które serwują dania na wynos. Nie będzie możliwości zjedzenia posiłku na miejscu. Jeszcze do końca przyszłego roku liczba takich punktów ma się kilkukrotnie zwiększyć.

W menu będą viralowe dania, które znalazły uznanie wśród użytkowników. Na pewno zamówić można będzie np. zapiekany makaron z serem feta, który był najczęściej wyszukiwanym daniem w tym roku w Google, makaronowe czipsy, smash burgery czy też “kukurydziane żeberka”.

Karta dań uzależniona będzie od trendów kulinarnych na TikToku. Aktualizacja menu planowana jest co trzy miesiące. Część zysków ma zostać przeznaczona dla autorów najpopularniejszych dań. TikTok chce także wspierać “obiecujące talenty kulinarne”.