Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia. W telewizji pojawia się coraz więcej reklam w tym klimacie. Norweska poczta Posten Norge wypuściła spot, który stał się hitem internetu.

Restauracje jak po wojnie? „Syrian style” popularny wśród chińskich influencerów

„Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja”. Norweska poczta podbija internet

Norweska poczta Posten Norge kolejny raz w sposób oryginalny podeszła do tematu Świąt Bożego Narodzenia. Reklama „Kiedy Harry spotkał świętego Mikołaja” nawiązuje do komedii romantycznej z Billym Crystalem i Meg Ryan z 1989 roku pt. „Kiedy Harry poznał Sally”.

Nie inaczej jest w przypadku świątecznego spotu, w którym norweska poczta przedstawia wątek miłosny, w którym bohaterami są Harry i Święty Mikołaj. W wigilijny wieczór mężczyzna spotyka w swoim domu Mikołaja. Między nimi iskrzy od pierwszego spojrzenia. – Jesteś wszystkim, czego pragnę na Święta – pisze Harry w liście do Świętego Mikołaja. Reklama od początku stała się hitem internetu.

Sonda

Święty mikołaj

Podoba ci się ta reklama?

Święty Mikołaj gej w ważnej sprawie

Reklama Posten Norge to czterominutowy film z ważnym przekazem. Uczczono w ten sposób 50. rocznicę dekryminalizacji homoseksualizmu w kraju. Z kolei 2022 roku zostanie w Norwegii ogłoszony „Rokiem Kultury Queer”.

Pomysł spotu jest dość prosty. W następnym roku Mikołaj będzie miał więcej czasu, by przebywać z Harrym właśnie, dzięki… norweskiej poczcie. Pod koniec reklamy dochodzi do pocałunku mężczyzn. Film kończy się słowami: „W 2022 roku minie 50 lat, odkąd w Norwegii można było legalnie kochać kogokolwiek zechcesz”.

„Podpaski w szkole dla każdej dziewczyny”. Do uczennic trafiło prawie 1,5 mln darmowych produktów menstruacyjnych