
Słodkie nowości, które zachwycą wszystkich fanów czekolady!
Najbardziej czekoladowa marka w Polsce nieustannie zaskakuje i wprowadza nowe niezwykłe tabliczki do swojej oferty. W portfolio E.Wedel pojawiła się nowość: czekolada Mocno Mleczna. Tabliczka wyróżnia się wyjątkowo gładką i aksamitną konsystencją, a także zbalansowanym, czekoladowo-mlecznym smakiem. Oprócz klasycznej Mocno Mlecznej, w sklepach znajdziecie jeszcze trzy jej warianty: Mocno Mleczną z bakaliami, Mocno Mleczną z cornflakes oraz Mocno Mleczną z orzechami laskowymi. Oczywiście spróbowałyśmy wszystkich czterech – każda z nich jest przepyszna cudownie rozpływa się w ustach!
Autorką receptury Mocno Mlecznej jest Renata Kamińska, wybitna czekoladniczka, która stworzyła wiele wedlowskich produktów. Spod jej ręki wyszły między innymi takie kultowe słodkości, jak bestsellerowa czekolada gorzka, unikalna czekolada biała karmelowa, czy też dobrze znana czekolada biała. Wielkie brawa i prosimy o jeszcze!
E.Wedel – nowe opakowania czekolad
Nowe opakowania wedlowskich czekolad zyskały odświeżone odcienie niebieskiego – koloru, który od lat kojarzony jest z marką. Opakowania czekolad mlecznych utrzymane są zatem w jasnych błękitach, natomiast ciemne i głębokie granaty zarezerwowane są dla tabliczek gorzkich. Zauważcie, że dzięki temu rozróżnieniu łatwiej znajdziecie na sklepowej półce Wasz ulubiony smak!
Na wszystkich opakowaniach widoczni są też dwaj bohaterowie marki, czyli jasnowłosy chłopiec i zebra. Oprócz nowego, apetycznego układu kostek czekolady, na każdym opakowaniu widzimy dwójkę przyjaciół w różnych sytuacjach związanych z codziennymi przyjemnościami. Bohaterowie wspólnie spędzają czas m.in.na czytaniu książki, łowieniu ryb albo obserwowaniu nieba.
A czy zastanawialiście się kiedykolwiek, dlaczego w logotypie marki widać właśnie chłopca i zebrę? Jako redakcja Zeberki nie mogłyśmy nie zagłębić się w historię logotypu, który sympatycznie koresponduje z nazwą naszego serwisu 🙂

Czekolada E.Wedel Mocno Mleczna
Cena sugerowana: 3,39 zł / 80 g

Czekolada E.Wedel Mocno Mleczna z bakaliami
Cena sugerowana: 3,39 zł / 100 g

Czekolada E.Wedel Mocno Mleczna z cornflakes
Cena sugerowana: 3,39 zł / 90 g

Czekolada E.Wedel Mocno Mleczna z orzechami laskowymi
Cena sugerowana: 3,39 zł / 90 g
Historia chłopca i zebry. Jak powstał kultowy logotyp marki E.Wedel?
Metamorfoza opakowań czekolad E.Wedel stanowi ukłon w stronę niemal 170-letniej historii marki, a także jej kultowego symbolu. W 1926 roku Jan Wedel rozpoczął współpracę z Leonetto Capiello, włoskim ojcem sztuki plakatu, który został autorem logotypu marki. Grafika nadała E.Wedel nowoczesny charakter. Marka jako jedna z nielicznych zdecydowała się na wprowadzenie bohaterów do swojej kreacji, symbolizujących wyróżniki marki. Dzięki obecności zebry logotyp podkreślał pochodzenie ziaren kakao wykorzystywanych do produkcji oryginalnej wedlowskiej czekolady, które pozyskuje się z Ghany). Grafika z chłopcem i zebrą szybko zrobiła furorę i stała się jednym z najbardziej lubianych symboli, które do dziś występują m. in. w reklamach produktów E.Wedel, widać je też w kultowym już neonie najstarszej Pijalni Czekolady przy ul. Szpitalnej w Warszawie.
Na przestrzeni lat ich wizerunek przechodził metamorfozy, jednak chłopiec i zebra regularnie pojawiają się w mediach. Ostatnio zostali też bohaterami jednego z plakatów, którego autorem jest wybitny polski ilustrator, Jan Kallwejt. Plakat zaprojektowano w ramach akcji „#Każdy plakat pomaga”, o której pisałyśmy jakiś czas temu. Wciąż możecie wciąż w niej udział! Dochód ze sprzedaży plakatów zostanie przekazany na zakup komputerów do polskich domów dziecka.
Artykuł sponsorowany