Oglądasz telewizję? Zatem niejednokrotnie miałaś przyjemność widzieć lub słyszeć reklamę Diora z Charlize Theron w roli głównej. Ba, być może właśnie ta reklama jest jedną z tych, które nieświadomie nucisz pod nosem razem z głośnikiem wbudowanym w telewizor. Od dzisiaj o tej wyjątkowej produkcji będziesz myślała w zupełnie inny sposób. Dlaczego? Tego nie da się odzobaczyć!

Pierwsza kampania reklamowa o depilacji. Wspiera kobiety z zarostem na twarzy

Nagi Rowan Atkinson przechadza się w rytm zmysłowego kawałka Kanye Westa „Flashing Lights”, a wszystko to dzięki technologii deepfake. Serwis antyradio.pl przypomina, jak bardzo niebezpieczne może być igranie z algorytmem.

Można sobie wyobrazić stworzenie sfałszowanego nagrania polityka albo przypomnieć, że pierwsze nagrania tego typu koncentrowały się na przeklejanie twarzy znanych aktorek do filmów porno.

Tymczasem tylko spójrzcie na ten wyraz twarzy! A potem zerknijcie na coś jeszcze bardziej dziwacznego!

 

Nie uwierzycie jak teraz wygląda chłopiec z reklamy Kinder!

Co o tym sądzicie?