
Półnagie kobiety w reklamie… rosyjskiego domu pogrzebowego Horonim
Na szokującą kampanię zdecydował się jeden z rosyjskich domów pogrzebowych. Półnagie kobiety reklamują usługi firmy Horonim. Wideo, które trafiło do sieci już wywołało sporo kontrowersji i krytycznych głosów.
Tom Bower pisze kontrowersyjną biografię Meghan Markle. Rodzina królewska jest przerażona
W reklamie usług domu pogrzebowego nie byłoby nic złego, ale w krótkim 42-sekundowym filmie skąpo ubrane modelki promują produkty spod szyldu Horonim.
Półnagie kobiety reklamują usługi domu pogrzebowego
Klip, w którym półnagie kobiety prezentują ofertę domu pogrzebowego Horonim znalazł się na Instagramie oraz na TikToku. Modelki tylko w bikini, na szpilkach czy w lateksowych strojach, pozują na tle trumny i przy kościelnym tronie.
Kampania szybko odbiła się szerokim echem nie tylko w Rosji, ale i na całym świecie. Twórcom wytyka się seksizm i bluźnierstwo. Jedna z fotomodelek leży w… trumnie, inna z kolei siedzi na tronie. Największe oburzenie wśród internautów wywołał jednak sam fakt, że wideo kręcono w katedrze, gdzie znajduje się mnóstwo symboli religijnych.
Seks sprzeda wszystko? Dom pogrzebowy Horonim szokuje
Twórcy kampanii domu pogrzebowego Horonim nie do końca przemyśleli maksymę “seks sprzeda wszystko”. Jak się okazuje półnagie kobiety to nie jest odpowiedni sposób na promocję tego typu usług.
Film jest w sieci od kilku tygodni, a już obejrzało go kilkanaście tysięcy osób. Zdołał też wywołać mnóstwo kontrowersji i odbił się szerokim echem w światowych mediach. Za kampanię miał odpowiadać specjalista od social mediów 29-letni Albert Mazzafarov.
Od 2013 roku w Rosji obowiązuje surowe prawo w kontekście obrazy uczuć religijnych. Jeszcze nie wiadomo, czy dom pogrzebowy Horonim spotkają jakiekolwiek konsekwencji za reklamę usług z udziałem roznegliżowanych modelek.
W Polsce od 2010 roku firma Lindner, specjalizująca się w produkcji trumien, co roku wypuszcza kontrowersyjny kalendarz z nagimi kobietami, które promują ich produkty.