Szczupła figura i wyrzeźbiony brzuch, kojarzą się przede wszystkim z ciężką pracą i masą wyrzeczeń. Fakt, trudno osiągnąć wysportowaną sylwetkę bez trzymania zdrowej diety i godzin spędzonych na siłowni. Istnieje jednak parę dobrych nawyków, które bez większych wysiłków przybliżą cię do spełnienia marzenia o płaskim brzuchu.

PORZUĆ DIETY. INTUICYJNE JEDZENIE TO KLUCZ DO UZYSKANIA PIĘKNEJ SYLWETKI

Podstawą zgrabnej sylwetki są dobre nawyki. To one przybliżą cię do osiągnięcia upragnionego celu!

Kładź się wcześniej

Uczuciu niewyspania towarzyszy większy apetyt. Staraj się więc spać przynajmniej 7 godzin dziennie. Wypoczęty i zregenerowany organizm spala więcej kalorii, a omijając wieczorny seans ulubionego serialu, unikniesz pokusy na wieczorną przekąskę.

Regularne posiłki

Głodzenie się jest najgorszym sposobem na zgubienie kilogramów. Jedz regularnie – głodząc się i omijając posiłki, prędzej czy później dopadnie cię atak niepohamowanego głodu, podczas którego opróżnisz całą zawartość lodówki.

4 PRZEKĄSKI, KTÓRE MOŻESZ JEŚĆ PRZED SNEM BEZ OBAW, ŻE PRZYTYJESZ

Jedz pożywne śniadanie

Zdrowe, pożywne śniadanie doda ci energii, sprawi, że dłużej poczujesz się syta, a w efekcie zjesz mniej w ciągu dnia.

Pij wodę

Woda usuwa z naszego organizmu toksyny i wspomaga jego prawidłowe funkcjonowanie, a pijąc rano szklankę letniej wody z sokiem z cytryny, przyspieszysz procesy trawienne.

5 PROSTYCH SZTUCZEK, DZIĘKI KTÓRYM BRZUCH STANIE SIĘ PŁASKI

Jedz produkty bogate w wodę

Wprowadź do diety produkty o dużej zawartości wody np. arbuza, czy ogórki. Są niskokaloryczne i bardzo smaczne, a ponadto zawierają wiele cennych witamin.

Pij kawę

Liczne badanie potwierdzają, że kawa jest skutecznym spalaczem tłuszczu. Jedna filiżanka tego aromatycznego płynu przyspieszy przemianę materii na cały dzień.