
Nowy zapach – Marc Jacobs Divine Decadence
Zapach
Będący uwodzicielską deklaracją bogactwa i wyrafinowania, oryginalny zapach Marc Jacobs decadence, stał się wyrazem modowego przepychu i zdobył ogormne uznanie na całym świecie. Ten sukces wyniósł zapachy marki Marc Jacobs na jeszcze wyższy poziom luksusu.
Teraz uwielbienie dla oszałamiającego, promiennego szmaragdu, wzbudza nowy marc jacobs divine decadence ukazujący charakterystyczny smak i styl zapachu Decadence – w jaśniejszej, musującej odsłonie. Divine decadence to w nucie głowy tryskające życiem akordy kwiatowe, które promieniują urodą musującego szampana, kwiatów pomarańczy oraz marzycielskiej bergamotki. W sercu zapachu odkrywamy ekscytujące białe kwiaty: gardenię, hortensję, akordy irysa oraz kapryfolium. Hojnym wykończeniem całości są egzotyczne nuty szafranu, wanilii i płynnego bursztynu.
Zapach: promienny, zmysłowy, kwiatowy
Top: szampan, kwiaty pomarańczy, bergamotka
serce: gardenia, hortensja, wiciokrzew, kwiat irysa
baza: szafran, wanilia, płynny bursztyn
Butelka
Wzór oryginalnej, przełomowej butelki zapachu decadence został zainspirowany kultową torebką Marc’a Jacobs’a – zapach divine decadence na nowo interpretuje styl luksusowych, kobiecych akcesoriów. Szmaragd w nowym, olśniewającym odcieniu, nowa interpretacja kryształu oraz całość uwieńczona kultowym, wężowym korkiem, złotym łańcuchem i czarnymi frędzlami – tworzą razem nowe oblicze luksusu i świata przepychu.
Kampania reklamowa
Zdjęcia zostały wykonane przez znanego fotografa Stevena Meisel’a. W kampani prasowej i reklamie Divine Decadence występuje supermodelka Adriana Lima. Historia dzieje się w zmysłowym, luksusowym buduarze, w świecie nonszalanckiego piękna.