Chloé, la vie en roses

Wolność, nowoczesność i kobiecość… W 2008 roku, marka Chloé stworzyła wyjątkową różę. Świetlistą, świeżą i pełną gracji. Była tak niezwykła, że z miejsca stała się olfaktorycznym znakiem rozpoznawczym Domu Mody Chloé. Ten jedyny w swoim rodzaju kwiat doskonale odzwierciedla delikatność i naturalną elegancję, która sprawia, że kompozycje zapachowe Chloé są tak pożądane. Róża Chloé ma wiele twarzy. Przez ostatnie osiem lat, była inspiracją dla wielu interpretacji, odkrywania kolejnych wymiarów zapachu róży, która jednocześnie zawsze pozostawała rozpoznawalna. Nowość - Chloé Fleur de Parfum Dziś, nowa wariacja ikonicznej róży ozdobi ogród Chloé: Chloé Fleur de Parfum. Opowiada ona zupełnie nową olfaktoryczną historię i snuje się wokół kwiatowej nuty serca, źródła delikatności i pełni zapachu. Chloé Fleur de Parfum jest czystym koncentratem głębokiej zmysłowości.

W sercu kwiatów

Zapach Chloé Fleur de Parfum to bogaty bukiet skomponowany z najcenniejszych składników i najbardziej delikatnych części kwiatów – ich serc. Mistrzowie perfumiarstwa Michel Almairac i Mylene Alran w iście artystyczny sposób połączyli je by stworzyć luksusowy zapach. Najważniejsza nuta pochodzi z serca róży. Niespodziewanie, rozwija się w lekko pikantną stronę, która przywołuje aromat malin. Nigdy wcześniej róża Chloé nie prezentowała takich owocowych tonów. Nuta serca kwiatu werbeny dodaje świeżego i promiennie zielonego wymiaru, który podkreśla serce róży zachowując absolutną lekkość. Nuta kwiatu wiśni roztacza mleczne, migdałowe aromaty. Przepełniona słodyczą, podkreśla pełnię całej kompozycji. Subtelna kombinacja elegancji i zmysłowości w nowym zapachu Fleur de Parfum daje wrażenie podobne do dotknięcia jedwabiu na nagiej skórze.

Dress code

Beż z kroplą koloru kości słoniowej Nowy odcień dla ikony… Zapach Fleur de Parfum pozostaje wierny klasycznemu flakonowi zapachu Chloé. Beż z kroplą koloru kości słoniowej jest wzbogacony odcieniem różu. Ta delikatna barwa od zawsze była częścią DNA Chloé. Widać ją przez szkło zapachu, odbija się w kokardce zawiązanej ręcznie wokół szyjki flakonu. Ten luksusowy kształt zachowuje charakterystyczne cechy: geometryczne krzywizny, srebrzysta metalowa etykietka, gładki i owalny korek oraz delikatnie plisowane szkło odzwierciedlające zmysł elegancji w stylu Chloé.

Twarz z wdziękiem

Od jesieni 2015 roku, aktorka i modelka Dree Hemingway jest twarzą zapachów Chloé. Do kampanii nowego Fleur de Parfum została sfotografowana przez duet fotografów Inez i Vinoodh. Ich czarno białe zdjęcia oddają styl marki Chloé. Nowoczesny i minimalistyczny portret ukazuje pełnię delikatności i urok zapachu Fleur de Parfum, łagodnie łączy kobiecość i zmysłowość. Naturalna Dree z rozwianym włosem w pełni uosabia dziewczynę Chloé delikatną, elegancką i nieświadomą swojego uroku. Nie można się jej oprzeć.