W nowej kampanii reklamowej Uber Eats Australia wzięły udział Kendall i Kris Jenner. Zabawny spot pokazuje, że marka rozszerza swoją działalność, a oprócz posiłków na wynos można zamawiać także wiele innych produktów. Get almost, almost anything, czyli prawie, prawie wszystko to nowe hasło Uber Eats.

Jakie produkty wprowadzić do diety, aby odżywić mózg: oto idealna dieta dla mózgu

Kendall i Kris Jenner w reklamie Uber Eats

Nowy spot reklamowy jest doprawiony szczyptą humoru. Wszystko to dzięki Kendall i Kris. Kobiety w jednej ze scen odtwarzają nieudolne cięcie ogórków, które jakiś czas temu krążyło w internecie i bawiło mnóstwo internautów. Dla przypomnienia chodzi oczywiście o pewien krótki wycinek z programu The Kardashians, który jest reklamowany jako przedstawienie zwyczajnego życia celebrytek. W viralowym wideo widać, jak modelka Kendall Jenner w nieudolny sposób próbuje pokroić warzywa, zupełnie nie potrafiąc obsługiwać się nożem.

Wskazówki, dzięki którym zaakceptujesz siebie i zostaniesz swoim największym fanem

W reklamie odtwarza zabawną scenę, a odpowiedzią jej matki Kris na komiczną sytuację jest sugestia, aby po prostu zamówiła sałatkę przez aplikację. Oprócz celebrytek w spocie wystąpiły także inne gwiazdy: tenisista Mark Philippoussis oraz australijski piosenkarz Shannon Noll. Wszyscy w zabawnych scenkach zgodnie stwierdzają, że na Uber Eats można zamówić i dostać prawie, prawie wszystko.