Platforma VOD, która szybko podbiła rynek streamingowy, w tym polski, nie zwalnia tempa. Netflix wchodzi w branżę e-commerce i szuka kolejnych źródeł dochodu. Gigant otworzył sklep internetowy, w którym można nabyć ubrania i gadżety wzorowane najpopularniejszymi serialami, dostępnymi na swojej platformie.

Jak zrobić fryzurę w stylu „Gambit Królowej” w 5 krokach?

Netflix sprzedaje ubrania

Na Netflix.shop można znaleźć ubrania, takie jak koszulki czy bluzy z kapturem inspirowane produkcjami anime „Yasuke” i „Eden”. Wkrótce na stronie sklepu mają się również pojawić gadżety z francuskiego serialu kryminalnego „Lupin”. Do wyboru będzie stolik nocny i poduszka, które zostały przygotowane we współpracy z Muzeum Luwru.

Szkodliwe mity z „Bridgertonów”. Rozprawia się z nimi… ginekolożka

Obecnie Netflix ma ponad 200 milionów użytkowników, a część produkcji znajdujących się w ofercie, stała się niemal kultowa. Wydaje się, że sklep internetowy był strzałem w dziesiątkę, jeżeli szefostwo Netflixa stawia na rozszerzenie swojej działalności. W planach jest także produkcja odzieży z własnym logo, za co odpowiedzialny ma być japoński dom mody BEAMS.

Polscy fani netfliksowych seriali muszą się jeszcze uzbroić w cierpliwość. Na razie sklep internetowy działa na terenie Stanów Zjednoczonych. Nie podano jeszcze oficjalnych informacji w sprawie dystrybucji na inne kraje. Według zapowiedzi mają być dostępne także produkty wzorowane na kultowych już serialach „Stranger Things” i „Wiedźmin”. Zdecydowanie jest na co czekać.