Riri jest trochę jak Beyonce. I nie mówimy tutaj o muzyce, a o elemencie zaskoczenia. Tak, dokładnie. Rihanna i jej firma kosmetyczna Fenty Beauty nie zapowiada nowości. Ona po prostu publikuje informację, że wypuścili coś nowego. Za każdym razem jest to sukces murowany. Spodziewamy się, że będzie tak i tym razem z kolekcją “Diamond Ball Out”.

ZOBACZ TEŻ: RIHANNA BEZ MAKIJAŻU, CZY W MAKIJAŻU? CAŁY ŚWIAT DEBATUJE NAD ZDJĘCIEM ARTYSTKI

Tym razem Fenty proponuje swoim klientkom zestaw: połyskujący pędzel oraz srebrny rozświetlacz. Ale to nie wszystko. Zarówno pudełko, puzderko z rozświetlaczem, jak i sam pędzel, są owinięte… kryształkami Swarovskiego.

Sam rozświetlacz jest również dostosowany do tego, by być cieniem do powiek, jak i bezpośrednim rozświetleniem do ust. Ma ponoć świetną pigmentację, z połyskującym wykończeniem.

Oślepiające, prawda?

ZOBACZ TEŻ: KOLEJNY, TRZECI KOLOR STUNNA OD FENTY BEAUTY!

Niestety, marka wypuszcza jedynie 10 takich pudełeczek. Cena też jest oślepiająca – 350 dolarów, to ponad 1300 złotych. Ale jest też pozytywna strona takiego rozwiązania – całe 3500 dolarów zostanie przekazane na fundację Rihanny, czyli Clara Lionel, która wspiera przełomową i efektywną edukację oraz programy ratownicze na całym świecie.

Jak myślicie, znajdą się chętni na to cacko?