
Meghan Markle sprzedaje ubrania. Ceny? Zaskakują
Meghan Markle nie zwalnia tempa. Po premierze jej programu “Z miłością, Meghan”, księżna Sussex uruchomiła stronę internetową, na której sprzedaje ubrania, buty i dodatki. Nie są to jednak jej projekty, lecz rekomendowane przez nią produkty, które promuje w ramach współpracy komercyjnej. Co znajdziemy w ofercie? Sprawdziłyśmy.
Styl księżnej Sussex jest pod lupą od dawna, a od momentu, w którym zamieniła klasyczne garsonki zgodne z królewskim dress codem na swobodną, kalifornijską elegancję, jej stylizacje jeszcze bardziej inspirują. Jej fani niezmiennie pytają o to, co miała na sobie. Nic dziwnego, że postanowiła to wykorzystać. Niedawno uruchomiona została strona internetowa na platformie Shopmy.us, na której Meghan Markle sprzedaje rekomendowane przez siebie rzeczy od popularnych, modowych marek. To przedsmak jej własnych projektów? Czas pokaże. Na razie miłośnicy jej stylu mogą wybierać spośród rzeczy od jej ulubionych brandów, które sama nosi.
Meghan Markle sprzedaje ubrania. Zarabia na linkach afiliacyjnych?
“Starannie wybrana i przygotowana kolekcja rzeczy, które kocham — mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu! Proszę zauważyć, że niektóre produkty mogą zawierać linki, z których można otrzymać prowizję.”
Widzimy po otwarciu strony z ubraniami, butami i dodatkami wybranymi przez Meghan Markle. Listę rekomendowanych przez nią produktów otwiera klasyczna, biała, lniana koszula za 690 zł. W ofercie znajdziemy też m.in. biały T-shirt za 385 zł, kultową torebkę Polene za blisko 2000 zł czy naszyjnik The Happiness Retreat za ponad 1900 zł. Nie zabrakło również miłych niespodzianek. Wśród polecanych przez księżną Sussex produktów znalazł się między innymi trencz Uniqlo za 385 zł, na który zdecydowanie warto zwrócić uwagę.
Zobacz też: Gwyneth Paltrow broni Meghan Markle w nowym wywiadzie. “Wydaje się urocza”

Cała garderoba skomponowana przez Meghan Markle to bazowe elementy świetnej jakości. Poza takimi klasykami, jak biała koszula, znajdziemy tu między innymi okulary przeciwsłoneczne Ray Ban Aviator czy granatowe jeansy z wąską nogawką. Co ciekawe, po otwarciu strony widać było wyraźnie, że wciąż działa tzw. “efekt Meghan”. Jak podaje serwis Daily Mail:
“Strony niektórych marek, w tym Neiman Marcus, przestały działać, ponieważ fani księżnej rzucili się na zakup beżowych butów Saint Laurent, w których księżna była widziana przy kilku okazjach.”
Mimo że strona cieszy się ogromną popularnością, a fani stylu księżnej są zachwyceni, nie zabrakło również krytycznych komentarzy na temat nowej działalności Meghan Markle.
“Brakuje im pieniędzy, czy co?”
“Księżna Sussex jest teraz marketerem afiliacyjnym?”
Przypomnijmy, że marketerzy afiliacyjni zarabiają pieniądze dzięki linkom, które prowadzą do stron sklepów internetowych. Marki te wypłacają niewielki procent zysków influencerowi, jeśli jego obserwujący kupią przedmiot.
Wszystko wskazuje jednak na to, że strona z ubraniami rekomendowanymi przez Meghan Markle jest zapowiedzią kolejnych działań jej marki As Ever.