Kylie Jenner może poszczycić się tytułem najmłodszej miliarderki na świecie. Celebrytka dzięki własnej marce kosmetycznej, w wieku zaledwie 21 lat dorobiła się imponującej fortuny, a Kylie Cosmetics szybko zyskało miano potężnego imperium. Celebrytka nie spoczywa jednak na laurach i ma zamiar uczynić z firmy giganta na globalną skalę.

Kylie Jenner bez makijażu. TAK wygląda naprawdę

Za olbrzymim sukcesem marki stoi przede wszystkim ogromna siła mediów społecznościowych. Na samym Instagramie Jenner ma aż 151 mln fanów, z których wiele marzy o tym, by wyglądać tak jak ona.

Dlatego informacja, jaka obiegła ostatnio internet, wzbudziła ich ogromny niepokój, jak się jednak okazało — niepotrzebnie. Jenner faktycznie postanowiła sprzedać firmę, wciąż pozostawiając sobie jednak dużą część udziałów.

Bella Hadid w nowej fryzurze. Wygląda jak Kim Kardashian

Młoda celebrytka, która tak jak jej matka, okazała się mieć olbrzymiego nosa do interesów, zdecydowała się odsprzedać 51% udziałów firmie Coty, która odpowiada między innymi za takie marki jakRimmel, Max Factor, a nawet Lacoste czy Hugo Boss. Ten ruch ma pomóc Jenner rozszerzyć swoją działalność na skalę międzynarodową, czyniąc tym samym markę światowym gigantem.

Kylie Jenner i Khloe Kardashian. Robią makijaż pod wpływem alkoholu

Przejęcie udziałów przez Coty zapewniło Jenner kolejne 600 milionów dolarów na koncie, już oficjalnie czyniąc z niej miliarderkę.

Sekret Kylie Jenner. Zdziwisz się jak prosta jest jej wieczorna pielęgnacja

Jak wyjawiła młoda bizneswoman, nie może doczekać się tej współpracy, która jest dla jej firmy nowym, wspaniałym początkiem.