Marka Answear w ostatnim czasie uruchomiła projekt #CatchTheMoment skierowany do swoich fanów i klientów. Wynikiem tego konkursu było stworzenie limitowanej kolekcji plakatów i zestawów puzzli, które w tegoroczne święta stają się pomocową cegiełką od marki i klientów dla dzieci z domu dziecka.

Konkurs #CatchTheMoment był największym konkursem fotograficznym, jaki do tej pory zorganizowała marka. Przyciągnął tak liczne grono odbiorców nie tylko lekką formułą, ale i cennymi nagrodami. Głównym tematem trwającego do końca grudnia projektu jest uchwycenie pięknych, radosnych i pozytywnych momentów w codziennym życiu. Uczestnicy konkursu mają za zadanie dodawać fotografie na swojego Instagrama i oznaczać je specjalnymi hasztagami. Dotychczas zostało nadesłanych już 15 tysięcy zdjęć.

Marka Answear zdecydowała się jednak pójść o krok dalej i wykorzystać fotografie z konkursu #CatchTheMoment do akcji charytatywne. Tak powstało #CatchTheCharity. Celem akcji jest wsparcie wychowanków w domach dziecka, pomaganie im i zaangażowanie do tych działań także klientów Answear. Graficzki wykorzystały fotografie konkursowe na specjalnie przygotowanych plakatach i puzzlach. Te rzeczy następnie trafiły na stronę marki Answear i można je zakupić w symbolicznych cenach.

Pracownicy Answear pomagają w świątecznej akcji

Akcja #CatchTheCharity umożliwia klientom Answear zaangażowanie się w prowadzone przez pracowników marki inicjatywy w myśl hasła #WeAreTheAnswear. Historia projektu i produkty dostępne są na stronie: catchthecharity.answear.com Na tej stronie, a także na Instagramie Answear, można zgłaszać placówki, które potrzebują dodatkowego wsparcia.

„Pomoc domom dziecka wynika z wieloletniej tradycji pomocy takim ośrodkom. Została ona zapoczątkowana przez pracowników marki i przez nich samych z ogromnym sercem była prowadzona. W tym roku, jakże innym od poprzednich, chcemy zaprosić do tej akcji także naszych fanów i klientów. Przygotowane przez dwie artystki: Maję Nowakowską i Magdalenę Bażelę plakaty i puzzle są urealnieniem myśli, że każda chwila, nawet ta uwieczniona na fotografii, może stać się pretekstem do czegoś o wiele większego.” – mówi Joanna Kosman, marketing manager Answear.com

answear

Teraz Ty też możesz pomagać wystarczy, że wybierzesz plakaty i puzzle z marki Answear, dostępne pod tym adresem.

Dochód z tych rzeczy zostanie przekazany na domy dziecka wskazane przez klientów sklepu. Zakupione puzzle i plakaty to świetny pomysł na podarunki dla Twoich bliskich!

Warto wiedzieć, że Answear nie pierwszy raz organizuje akcję charytatywną. Dotychczas firma stworzyła specjalną akcję dla medyków, jeszcze na samym początku epidemii, gdzie klienci za niewielką kwotę mogli kupić maseczki do szpitali. Co więcej, Answear organizuje także akcję Wear&Share pozwalającą na dzielenie się swoimi ubraniami, co ma dodatkowy, ekologiczny wymiar.

answear

#WeAreTheAnswear

Answear to marka dialogu – słuchająca swoich klientów, ale także reagująca na szeroko pojętą zmianę, nadająca tematy do dyskusji i pokazująca, że moda nie ma wieku, jest stanem ducha i sposobem widzenia rzeczywistości przez pryzmat określonych życiowych wartości.

Moda jest obszarem życia społecznego, który bardzo szybko reaguje na wszelkie zmiany społeczno-kulturowe, niekiedy stając się wręcz bodźcem do ich zmiany (lub bodźcem do przemiany/transformacji). Marka doskonale wyłapuje te momenty przejścia i elastycznie dostosowuje swój asortyment do zmieniających się (lub nowych) potrzeb klientów.

 

Artykuł sponsorowany