Czy piersi naprawdę są tym, na co mężczyźni zwracają uwagę w pierwszej kolejności?

Pewna ochotniczka umieściła sobie w biustonoszu kamerę, by raz na zawsze sprawdzić, czy dekolt naprawdę aż tak przyciąga wzrok.

Video wyprodukowała marka Nestlé. Autorzy jednak zagrali nieco nie fair. Dlaczego? Bo modelkę ubrali w jaskraworóżowy gorset dumnie wystający spod żakietu. Nie sposób było go nie zauważyć.

Czytaj też: Jak idealnie dobrać biustonosz – kilka faktów

Wniosek był łatwy do przewidzenia: na wyeksponowany biust patrzyli się niemal wszyscy, łącznie z kobietami i małymi dziećmi. Choć pan grający z ping-ponga był zafascynowany szczególnie…

Wszystko to miało posłużyć kampanii zachęcającej do badania piersi. Bo jeśli każdy sprawdza Cię wzrokiem, sprawdź się sama.

Kobieta umieściła kamerę w biustonoszu - co się okazało?