A gdyby tak… zrobić pierwszy krok i zawalczyć o prawdziwą miłość? Przyznać się do samotności i obwieścić światu czego pragniemy? Miłość ma wiele twarzy, nie każda jest oczywista. I  o tym jest najnowsza kampania Fundacji #GłosemZwierząt, która od lata pomaga ludziom znajdować życiowych towarzyszy.

Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik, za produkcję i reżyserię Andiamo. Spot powstał we współpracy z czołowymi polskimi aktorami. To właśnie dzięki nim i nieszablonowemu ujęciu tematu, realizatorzy kampanii stworzyli przekaz, który skłania do refleksji.

Możemy się bardzo różnić, ale wciąż większość z nas poszukuje jednego. Miłości. Mamy nadzieję, że oglądając kampanię, widzowie przekonają się że warto tej miłości szukać i że jest ktoś, kto na nich czeka – mówi Maria Połońska, CEO w agencji kreatywnej Kreatik.

W kampanii możemy zobaczyć Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Bartosza Bielenię, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stanki Stankiewicza. Wszyscy oni wcielili się w postacie, które kierowane zupełnie odmiennymi motywacjami postanowiły przełamać nieśmiałość i poszukać drugiej połówki.

To kampania o przywiązaniu na zawsze, o zobowiązaniu, odpowiedzialności. O miłości i przyjaźni –  mówi Alicja Gaca – Prezes Fundacji.

Fundacja Głosem Zwierząt jest organizacją pożytku publicznego założoną w 2011 roku, która od początku swojego istnienia promuje postawę społeczną „nie kupuj, adoptuj”, do której nawiązuje kampania #GłosemZwierząt. Na stronie http://pokochaj.glosemzwierzat.pl/  Fundacja zaprasza odbiorców kampanii do świadomej dobroczynności, adopcji zwierząt bezdomnych, przekazania 1% podatku oraz finansowego wsparcia prowadzonych przez nią działań.