Nie trzeba być znawcą mediów społecznościowych, aby wiedzieć, że większość rzeczy, które się w nich pojawia to sowicie opłacane reklamy. To logiczne. Światowa sława i pieniądze idą w parze.

Wystarczy przyjrzeć się celebrytkom i ich aktywnościom na Instagramie. Fantastycznym przykładem jest Kim Kardasian, która nie stroni od pieniędzy, wpływających na jej konto bankowe po udostępnieniu zdjęcia.

ZOBACZ TEŻ: NIE ZGADNIECIE, ILE GODZIN DZIENNIE HUDA KATTAN POŚWIĘCA NA INSTAGRAM

Okazuje się, że w mediach społecznościowych wciąż można szukać osób, na których ogromne sumy pieniędzy nie robią już wrażenia. Brak zachłanności? Skromność? Tym razem zadziałała Oprah Winfrey. Piękna influencerka urodowa i bizneswoman Huda Kattan w jednym z wywiadów wyznała, że nie lubi publikować wymuszonych treści.

Jeśli kosmetyk, który mam reklamować nie wpływa dobrze na moją skórę, nigdy nie pokażę go na Instagramie. Nie zamierzam oszukiwać swoich fanów. Nie będę kłamała, że coś jest skuteczne.– tłumaczy Huda.

ZOBACZ TEŻ: GORĄCE NOWOŚCI OD HUDY BEAUTY – WIEMY, KIEDY KUPIMY JE W POLSCE! (FOTO)

W kontekście współczesnych problemów, z którymi borykają się media społecznościowe, to naprawdę odważne wyznanie. Jej słowa wybrzmiały we wszystkich zakątkach świata. Dlaczego? To dziewczyna, która skończyła karierę w finansach, po to, aby zarabiać na życie właśnie na Instagramie! Jej profil obserwuje ponad 28 milionów obserwujących.

Jak się okazuje inspiracją do zarzucenia publikowania fałszywych treści była Oprah Winfrey. Pewnego dnia Hudej zaoferowano 185 tysięcy dolarów za opublikowanie zdjęcia na Instagramie. Ona i jej zespół byli bliscy publikacji, jednak w ostatnim momencie zrezygnowali.

ZOBACZ TEŻ: TEGO JESZCZE NIE BYŁO! HUDA KATTAN NAKŁADA PODKŁAD… SILIKONOWYM STANIKIEM!

Nie czułabym się z tym dobrze. Zastanawiałam się, jak postąpiłaby Oprah Winfrey. Szybko zrozumiałam, że nie przyjęłaby tych pieniędzy. Na szczęście mój mąż był w stanie wesprzeć finansowo naszą rodzinę, więc nie musiałam tego robić.– wyjaśniła Huda.

Myślicie, że jej profile w mediach społecznościowych są wolne od reklam?