Netflix cały czas prowadzi kampanię promującą „Stranger Things 4”. Tuż przed finałowymi odcinkami sezonu fani mogą poczuć się jak w latach 80. i odwiedzić kultowe miasteczko Hawkins. Na kilka dni przed finałem w Paryżu powstanie sklep pop-up, specjalnie dla sympatyków serialu.

Fikcyjne marki w “Stranger Things 4”. Netflix promuje swój hit

Fani czekają na finał „Stranger Things 4”. Netflix otwiera we Francji sklep pop-up

W oczekiwaniu na wielki finał popularnego serialu Netflix uruchomi w stolicy Francji pop-up store [sklep pop-up, unikatowy sklep, który działa tylko przez określony czas]. Wcześniej przy okazji „Stranger Things” amerykański gigant postawił na takie rozwiązanie w Chicago i Dallas.

Kolejny sklep Netflix planuje otworzyć 24 czerwca w Paryżu, na tydzień przed finałem. Stranger Things Store zlokalizowany jest przy Polach Elizejskich i będzie otwarty codziennie w godzinach 10.00 – 20.00.

Udaj się do Stranger Things Store i wyrusz w sensacyjną podróż do Hawkins […] Rób zdjęcia w domu Joyce, idź na zakupy do Starcourt Mall i uciekaj z rosyjskiego laboratorium — zachęcają organizatorzy akcji.

To nie pierwszy raz, kiedy amerykańska firma postawiła na pop-up store przy okazji serialu. Gdy rekordy popularności bił “Squid Game” we Francji na dwa dni otworzono sklep z atrakcjami południowokoreańskiego hitu.

Netflix promuje “Stranger Things 4”

Już wcześniej Netflix intensywnie promował popularną produkcję. Kilka dni temu sympatycy dzieła od braci Dufferów mogli na ulicach londyńskiego Shoreditch zauważyć reklamy rodem z lat 80. przedstawiające fikcyjne marki związane z serialem takie jak Hawkins Power Light czy zegarki Hawkins pojawiające się w serialu.