Dobrze wiemy, że często te niewielkie czyny są bardzo znaczące, w szczególności, gdy dodamy do tego troskę i siostrzane uczucie. Jak w życie codzienne wprowadzić odwagę, troskę i empatię? Tego dowiesz się poniżej!

Nowa kampania SHE MOVES US marki PUMA 

Za pośrednictwem historii nastoletnich dziewczynek, Poli i Mili, które w swoich codziennych czynnościach starają się być jak ich idolka, Joanna Jędrzejczyk poznajemy zasady działania tej magicznej relacji – siły sióstr! Relacji, dzięki której każda z nas może odnaleźć inspirację do działania i sposób na stawianie czoła wyzwaniom dnia codziennego.

Ze spotu dowiadujemy się, że dzięki przykładowi płynącemu od Joanny Jędrzejczyk, jej postawie i trosce o innych, a także pozytywnemu nastawieniu do życia i walki, główne bohaterki bez mrugnięcia okiem dowiadują się na czym tak naprawdę polega ta siła płynąca w każdej kobiecie.

Nie od dziś wiadomo, że proste gesty, jak jazda na rowerze bez trzymanki czy dzielenie się kanapką – odzwierciedlają odwagę, wzajemne wsparcie oraz to co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.

To bycie siostrą ujęte jest w kampanii marki PUMA w sposób metaforyczny – bo tak naprawdę każda kobieta powinna być drugiej kobiecie wsparciem. Powinnyśmy z empatią sobie pomagać i napędzać do działania.

Poprzez pryzmat relacji dziewczynek, spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które napędzane są troską i siostrzanym uczuciem oraz pomaga dostrzec je w naszym życiu codziennym. Dokładnie wiemy, że czasami te niewielkie czyny prowadzą do wielkich działań. Że czasami zwykłe stwierdzenie: jestem przy tobie – może zdziałać cuda. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk.

„Ta kampania pełni bardzo ważną rolę i bardzo się cieszę, że mogę być jej częścią po raz kolejny. Uważam, że powinnyśmy się wzajemnie uskrzydlać jako kobiety. Pomimo, że jestem w sporcie zdominowanym przez mężczyzn, to nie zdawałam sobie sprawy z nierówności płac czy różnicy w traktowaniu kobiet i mężczyzn w miejscach pracy. Uważam, że należy poruszać te kwestie i mówić kobietom, że mogą osiągnąć sukces, być silne i dominować w wielu dziedzinach. Takie kampanie są świetnym sposobem na mówienie o tym na głos” – podkreśla Joanna Jędrzejczyk.

Czy siostrzeństwo może przekładać się na inne sfery życia?

Dokładnie tak, bo siostrzeństwo to nie tylko więzy krwi. Siostrzeństwo to relacje z innymi kobietami, często dla nas obcymi!  

„Siostrzeństwo przekłada się na relacje z innymi kobietami. Przyjaciółki, a nawet często obce kobiety są dla nas siostrami. To właśnie one wyciągną do nas pomocną dłoń, nawet kiedy cały świat będzie przeciwko nam” – dodaje Joanna Jędrzejczyk!

Jak dobrze wiemy, bycie obecną nie można kupić. To rzeczy, sytuacje nienamacalne. To momenty, dzięki którym każda z nas czuje się lepiej i ma tę świadomość, że pomogła, okazała wsparcie choć jednej osobie.

„Poświęcając się innym – fizycznie lub po prostu oddając komuś swój czas. Bycie obecną to rzeczy, które są nienamacalne, których nie można kupić. To właśnie ten czas, to spojrzenie, ten dotyk, ta bliskość. I to właśnie daje największe wsparcie innym siostrom oraz moc do działania. Dewiza SHE MOVES US to właśnie poruszenie do działania, ale też przede wszystkim bliskość, czyli to, czego w tych czasach najbardziej potrzebujemy.” – komentuje Joanna Jędrzejczyk!

 

SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.