„SHE MOVES US” to inicjatywa marki PUMA. Jej celem jest łamanie stereotypów związanych z kobiecością, a także budowanie w kobietach poczucia siły i pewności siebie. Wśród międzynarodowych ambasadorek kampanii znajdują się m.in. Dua Lipa, Cara Delevingne i Winnie Harlow.

PUMA stworzyła niedawno lokalną, polską kampanię, w której wzięły udział ambasadorki Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon i Carla Fernandes. Obok nich w świetnie nakręconym i sugestywnym video-manifeście (do obejrzenia TUTAJ) pojawiły się także Marta Kruk – trenerka i administratorka grupy Jesteśmy Codziennie Fit z Martą!, Kinga Rajchel – psycholog, Julia „Yulia” Czub – wokalistka, administratorki Give Her A Job – Alicja Frączek i Dorota Greniuk, Girls Talk PL – Alicja Marcinkowska i Ola Gąsior oraz dziewczyny z całej Polski. Zdjęciami i reżyserią spotu zajęły się również kobiety: reżyserka Marysia Makowska oraz fotografka Zuza Krajewska.

puma

„SHE MOVES US” – kobieca kampania marki PUMA

Polska odsłona kampanii „SHE MOVES US” jest efektem współpracy z kobiecymi grupami na Facebooku, które poruszają ważne dla nich tematy. Kobiety i dziewczyny otrzymują w tych grupach wsparcie oraz zrozumienie w wielu tematach. PUMA wybrała kilka takich społeczności: Give Her A Job, Girls Talk PL i Jesteśmy codziennie fit z Martą!. Wspólnie z ich administratorkami postanowiła sprawdzić prawdziwość utrwalonych powszechnie stereotypów mówiących o niechęci i wzajemnej rywalizacji między dziewczynami i kobietami.

Pytanie to zadano użytkowniczkom tych grup. Zdecydowanie zaprzeczyły takiemu negatywnemu stereotypowi. Udowodniły, że kobiety potrafią się wzajemnie wspierać, motywować, inspirować, doceniać osiągnięcia rywalek oraz odnosić się z szacunkiem do swoich decyzji lub wyborów.

she moves us

puma

puma

W ramach nagrody za udział i zaangażowanie w projekcie PUMA nagrodziła grupowiczki możliwością indywidualnych spotkań z psycholożkami. Zostanie rozdanych aż 500 godzin konsultacji, które będzie można wykorzystać online lub osobiście. Nagroda wiąże się z jednym z celów kampanii – budowaniem pewności siebie w kobietach i wzajemnym wsparciem.

Występujące w video-manifeście kobiety i dziewczyny udowodniły, że największą siłę mają w sobie właśnie wtedy, kiedy szczerze i solidarnie się wspierają.

Popieramy takie akcje!

she moves us

 

Artykuł sponsorowany