Wydawało Ci się, że w świecie show-biznesu i beauty już nic nie może Cię zaskoczyć? Mamy dla Ciebie kolejną nowinkę! Kylie Jenner zdradziła, że jej trzyletnia córeczka Stormi… pracuje nad własną marką. Na razie mała nabiera praktyki towarzysząc mamie w pracy, ale, jak podaje sama Kylie, dziewczynka pracuje nad swoją marką. To najmłodsza bizneswoman na świecie?

Internauci kpią z paznokci Kylie Jenner: „Ten manicure wygląda jak grzybica”

Najmłodsza bizneswoman na świecie

Kylie Jenner w jednym z odcinków serii „Inside Kylie Cosmetics” wyznała, że jej córeczka Stormi może wkrótce z sukcesem otworzyć swoją własną markę. W odcinku możemy zobaczyć, że mała dziewczynka w biurze Kylie Cosmetics ma swoje własne stanowisko – biało-różowy stolik, który jest jej własnym małym centrum dowodzenia. To właśnie przy nim planuje swoją sekretną markę, o której wspomniała dumna mama. Podobno prace nad nią trwają już od dłuższego czasu. Kylie zadbała nawet o to, by zastrzec znak towarowy dla imienia córeczki. Już słychać pierwsze przypuszczenia, że może chodzić o markę kosmetyków dedykowanych dzieciom. Będą one bezpieczne dla najmłodszych użytkowników. Jak Wam podoba się pomysł na markę?

Kylie Jenner lansuje modę na nowe mani. Tym razem stawia na psychodeliczne wzory w klimacie lat 70.

Bestsellerowa kolekcja od Kendall i Kylie Jenner jest dostępna w Biedronce! Ile zapłacimy za ich torebki?

Stormi nie jest nowa w biznesie?

Jeszcze na początku 2020 roku Kylie prosiła Stormi o pomoc w pracy przy linii kosmetycznej. Jaki był wkład małej dziewczynki w tworzenie kolekcji? Gwiazda zdradziła, że jej córka wybierała kolory oraz o motyw motyli. Paletka do cieni we współpracy ze Stormi okazała się wielkim hitem, który bardzo przypadł do gustu fanom marki. Kojarzycie ten produkt? A może macie go w swojej kosmetycznej kolekcji? Wygląda na to, że przed córeczką Kylie Jenner prawdziwe wyzwania, a my możemy śmiało stwierdzić, że to najmłodsza bizneswoman na świecie!