W ramach najnowszej kampanii reklamowej IKEA „Odkryj dom na nowo” szwedzka sieć pokazuje, jak wyglądają mieszkania ludzi na całym świecie, w tym Polaków.

Nowy wymiar mieszkań. Kalifornijski startup proponuje… kapsuły sypialne

IKEA w promocji swoich produktów od zawsze stawiała na różnorodność i pomysłowość. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii.

Jak mieszkają Polacy? IKEA pokazuje domy swoich klientów

IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać — czytamy na oficjalnej stronie największego producenta mebli na świecie.

W najnowszej kampanii „Odkryj dom na nowo” IKEA przedstawia historię ludzi, którzy przedstawili swoje codzienne zwyczaje i rytuały mieszkaniowe. Opowieść przedstawia doświadczenie zebrane na bazie 60 osób z różnych części świata, w tym Polski, które były chętne podzielić się swoimi przemyśleniami.

Opowieści o zwykłych i niezwykłych sytuacjach z ich życia przeplatają się z obrazami wnętrz mieszkań. Uchwycone w kadrach mieszkania dopasowują się do potrzeb tych, którzy je zamieszkują tak, aby pozwolić im na rozwój pasji i zainteresowań. Nagrania wideo z ich niewystylizowanych, prawdziwych wnętrz to wycinek tego, jak mieszkamy i co jest dla nas ważne — tak IKEA opisuje kampanię “Odkryj dom na nowo”.

Dawid, Ola, Zuzanna – poznaj historię mieszkańców z Polski

Swoją historią podzieliło się ośmiu bohaterów z Polski, w tym jedna para. Ola to zapalona fanka roślin i muzyki metalowej. W miejscu, w którym mieszka, nie ma drzew, więc wprowadziła naturę do swojego wnętrza. Zuzanna dopiero wróciła do Polski po wielu latach spędzonych za granicą. Niedawno otrzymała klucze do swojego wymarzonego mieszkania w Warszawie, miejsca, które mogła wreszcie nazwać domem.

Z kolei Dawid mieszka w stolicy Polski, a w każdą środę urządza wieczór filmowy o konkretnej tematyce i zaprasza przyjaciół, aby wspólnie gotować oraz oglądać filmy. Tymczasem Alicja i Dawid tworzą kreatywną parę, rysującą i tworzącą sztukę cyfrową, z której powstają wielkie murale w Warszawie. Wrażeniami podzielili się również Ania, Dominika, Ewa i Jarmiła.

Seria materiałów wideo IKEA „Life at Home Stories” została wykorzystana na festiwalach, m.in. Milan Design czy H22 City Expo.