Co definiuje współczesnego beauty influencera? Jego wpływ na miliony kobiet z różnych zakątków świata. Supergwiazdy branży urodowej mają szansę na zrobienie ogromnej kariery, ale także na zmianę współczesnych standardów piękna. A zmieniać jest co, bo świat coraz częściej podąża za nieistniejącymi ideałami.

ZOBACZ TEŻ: 10 NAJWIĘKSZYCH METAMORFOZ GWIAZD I CELEBRYTEK W 2017 ROKU!

Najbardziej wpływowi influencerzy 2017 roku pokazali, jak zmieniają się standardy piękna. Publicznie podejmowali ważne tematy i udowodnili, że nie ma „jednego rozmiaru dla wszystkich”, również, jeśli chodzi o piękno. Sami są tego najlepszym przykładem. Oto ludzie, którzy wykorzystali swoją popularność, aby całkowicie zmienić Instagram.

I robiąc to, wyglądali naprawdę dobrze!

Munroe Bergdorf

Netflix & avoid people

Post udostępniony przez Munroe Bergdorf (@munroebergdorf)


Brytyjka została pierwszą w historii transpłciową modelką, która wystąpiła w kampanii L’Oreala. Wkrótce potem została zwolniona z pracy za stanowisko, które zabrała w dyskusji dotyczącej wszechobecnego rasizmu. Wyrzucając mnie za wypowiadanie się przeciwko rasizmowi, zasugerowano mi, że nazwanie kogoś rasistą jest gorsze od bycia nim. We wrześniu brytyjska marka kosmetyczna Illamasqua ogłosiła, że Munroe będzie nową twarzą marki, pisząc: Munroe uosabia różnorodność i indywidualność; nie boi się być sobą.

Patrick Starr

Taste the Rainbow…

Post udostępniony przez patrickstarrr (@patrickstarrr)


Jako jeden z niewielu mężczyzn zajmujących się makijażem w mediach społecznościowych, Patrick utorował drogę innym wpływowym osobom, które poszły w jego ślady. Myślę, że najtrudniejszym i najlepszym elementem mojej kariery, było uzyskanie akceptacji moich rodziców (…) Myślałem, że mnie nienawidzą. Ale teraz, patrząc wstecz wiem, że chcieli uchronić mnie przed wariatami przechadzającymi się po świecie. Chciałem im udowodnić, że mogę być świetnym charakteryzatorem.

ZOBACZ TEŻ: MAKIJAŻYSTA GWIAZD ZAPROSIŁ RIHANNĘ DO TUTORIALU O FENTY BEAUTY? CHYBA COŚ…

Madeline Stuart


Mówiąc najprościej, Madeline Stuart miażdży wszelkie standardy urody, o których mówi świat. W 2015 roku ta inspirująca nastolatka została pierwszą modelką z zespołem Downa, która stała się twarzą marki GlossiGirl. Właściciele marki podzielają moje przekonania o pięknie, integracji i miłości – napisała o swojej decyzji współpracy z marką. Madeline wykorzystuje swoje wpływy, aby na nowo definiować piękno.

Kat Von D


Oprócz produkowania niezawodnych kosmetyków, Kat Von D od zawsze miała bardzo wyraźne stanowisko polityczne. Otwarcie mówiła o swoim sprzeciwie w stosunku do Donalda Trumpa. Pomimo negatywnych skutków, Kat mocno trzymała się swoich przekonań. Jeśli chcesz mi wyjaśnić, dlaczego ktoś powinien mówić mi, jakie mam prawa do własnego ciała, nie krępuj się, jeśli chcesz promować kogoś, kto jest anty-imigrantem, anty-LGBT, przeciw kobietom, czuj się wolnym, ale nie napadaj na mój osobisty Instagram, jeśli osobiście nie poprę twoich wyborów.

Huda Kattan


Jeśli wiesz, kim jest Huda Kattan, istnieje duża szansa, że Twoja kosmetyczka jest wypełniona jej kosmetykami. Artystka makijażu dzieli się swoimi trikami urodowymi z obserwatorami na Youtubie oraz Instagramie. Huda jest jedną z muzułmańskich blogerek urodowych. Wykorzystała swój ogromny wpływ, aby podkreślić głos i talent innych muzułmańskich kobiet.

ZOBACZ TEŻ: KWOTA, KTÓRĄ HUDA KATTAN WYDAJE MIESIĘCZNIE NA KOSMETYKI JEST POWALAJĄCA!

Blake Von D


Jako jedna z twarzy linii perfum INDI Katy Perry, blogerka Blake Von D wielokrotnie opowiadała o swojej trudnej przyszłości w rodzinie zastępczej. Uderzyło ją to, że blogowanie pozwoliło jej nawiązać kontakt z innymi, którzy zmagają się z podobnymi problemami. Wszyscy mamy coś unikalnego, co tworzy niepowtarzalną historię. Nasze doświadczenia z dzieciństwa, tożsamość seksualna lub to, jak wyrażamy siebie fizycznie.

Nyakim Gatwech


Nyakim Gatwick spędziła wiele bezsennych, przepłakanych nocy. Teraz zmienia standardy urody. Po raz pierwszy dała się poznać, kiedy kierowca Ubera zapytał ją, czy wybieliłaby skórę za 10 000 dolarów. Użyła swoich wpływów, by inspirować innych za pośrednictwem mediów społecznościowych. Uwielbiam swój odcień skóry. Mówię ludziom, że jestem piękna, chociaż wyglądam inaczej niż większość ludzi na świecie, w którym żyję.