Victoria’s Secret, popularny amerykański producent bielizny zmienia swoje podejście w promowaniu kobiecego piękna. Gigant porzuca swoje „aniołki”, których miejsce zajmą nowe ambasadorki, w tym znana piłkarka i aktywistka LGBT+ Megan Rapinoe.

Aniołki to już przeszłość. Znana firma produkująca damską bieliznę, odzież i kosmetyki dokonała rewolucyjnej zmiany. Co roku amerykańska marka przygotowywała wielkie show, na którym supermodelki –  prezentowały produkty marki.

Skarpetki i sandały, czyli jak obciach stał się modą

Zmiany w Aniołkach Victoria’s Secret

Bieliźniany gigant wraz z nowym kierunkiem rozwoju uruchomił The VS Collective – nowy program partnerski, którego zadaniem będzie „kształtowanie przyszłości Victoria’s Secret”.

Z dumą ogłaszamy nową, ekscytującą platformę partnerską – #TheVSCollective, zaprojektowaną w celu kształtowania przyszłości Victoria’s Secret – czytamy na instagramowym profilu marki.

W nowy projekt VS Collective zaangażowane są – jedna z najlepszych piłkarek na świecie i aktywistka LGBT+ Megan Rapinoe, narciarka o chińskich korzeniach Eileen Gu, hinduska aktorka Priyanka Chopra Jonas, brytyjska fotografka Amanda de Cadenet, australijska modelka Adut Akech Bior, promująca ciałopozytywność ciemnoskóra modelka Paloma Elsesser oraz pierwsza jawnie transpłciowa modelka Valentina Sampaio.

Rapinoe, która udzieliła wywiadu w „The New York Times”, stwierdziła, że dotychczasowy wizerunek VS był „patriarchalny i seksistowski” oraz „odwołujący się do tego, czego pragną mężczyźni”.

Jestem podekscytowana, że dołączam do Victoria’s Secret jako część „Kolektywu VS” – kobiet, które podziwiam, i które są ikonami naszych czasów. Niecierpliwie na współpracę, by pokazać wszystkim kobietom ich indywidualne i zbiorowe piękno oraz siłę – napisała na Twitterze amerykańska piłkarka.

W przeszłości „aniołkami” VS były m.in. Gisele Bündchen, Tyra Banks, Miranda Kerr czy Heidi Klum. Ostatni pokaz odbył się w 2018 roku.