Forum - Fitness i Diety - dodatkowe kg po tabletkach

osmolona osmolona

Liczba postów: 3

Obejrzyj pełny profil
poniedziałek, 03-07-2017, 10:27
dziewczyny, okropnie przytylam po tabletkach antykoncepcyjnych :( ogolnie jest mnie teraz 10kg wiecej :(( nie przejmowalam sie tym jakos do kiedy bylam w zwiazku, ale teraz boje się ze z takimi faldkami i cellulitem to juz nikogo nie znajde :/ dodatkowo wpadlam w faze zajadania smutkow, zoostalam bez faceta i z nadwaga, pomozcie mi, bo zaniedlugo wpadne w jakaś depresje :((((((
zyrafafafa zyrafafafa

Liczba postów: 2

Obejrzyj pełny profil
wtorek, 04-07-2017, 09:53
Nie przejmuj się kochana, jesteś piękna i wartościowa, na pewno uda ci się szybko wrócić do poprzedniej wagi. Pomyśl sobie co pomyśli twój byly, gdy zobaczy cie taką wylaszczoną ;) niech to bedzie twoją motywacją! Zacznij biegać- szybko schudniejsz i poprawi ci się tyłeczek ;p mozesz tez chodzic na saune kilka razy w tygodniu- te dodatkowr kg po hormonach to w duzej ilosci woda, sama to przerabialam i sauna mega mi pomogła ;d
Zarunia Zarunia

Liczba postów: 39

Obejrzyj pełny profil
wtorek, 04-07-2017, 23:01
Po pierwsze od tabletek się nie tyje.. Tabletki dzialaja tak ze zwieksza sie apetyt i w efekcie wiecej sie je co z kolei wplywa na wage. Teraz najwazniejsze to nie zalamuj sie i pij duzo wody, mozesz zmniejszyc apetyt spozywajac naturalny blonnik glukomannan (poczytaj Kliknij tutaj ) jedz co 3 godzinhy male porcje i cwicz. Będzie dobrze, powodzenia
osmolona osmolona

Liczba postów: 3

Obejrzyj pełny profil
środa, 05-07-2017, 09:45
no dokładnie u mnie tak było - efekt kuli śnieżnej - wzrost apetytu, podjadanie, a teraz zajadanie smutków… teraz już wiem, że musze pić wodę, nawet nie zdawałam sobie sprawę z tego jakie to ważne, dobra rada też z tą sauną :) ale bieganie u mnie zupenie odpada :( kiedys probowalam, ale prawie wyplulam pluca i dodatkwo strasznie bolaly mnie potem kolana :/ a teraz z tym brzuszkiem byloby pewnie jeszcze gorzej :((
AniaABCfitness AniaABCfitness

Liczba postów: 16

Obejrzyj pełny profil
piątek, 07-07-2017, 14:13
Może dobrym wyborem byłaby dla Ciebie bieżnia? Jeśli obawiasz się o swoją kondycję, zacznij od szybszych marszów. Z czasem będziesz mogła zwiększyć tempo. Regularne ćwiczenia z pewnością dadzą rezultaty (zwłaszcza, gdy postawisz na treningi interwałowe-zmienne tempo biegu, od szybkiego do wolniejszego). Dodatkowo, na bieżni biega się łatwiej, bo nie musimy pokonywać oporu powietrza, z którym mamy do czynienia, gdy biegamy w terenie. Ten rodzaj sprzętu będzie bezpieczny dla Twoich kolan, bo biegając po automatycznym pasie bieżni, nie narażamy się na nierówności terenu, a co za tym idzie, zmniejszamy ryzyko urazu czy kontuzji. Jeśli nadal nie jesteś pewna, przeczytaj artykuł na naszym blogu o tym, dlaczego warto wybrać bieżnię: https://www.abcfitness.pl/zalety-biezni-ba16
osmolona osmolona

Liczba postów: 3

Obejrzyj pełny profil
poniedziałek, 10-07-2017, 11:26
a czy taka bieznia jest bezpieczna? widzialam duzo filmikow w internecie jak ktos z niej zjezdzal, a ja jest straszna niezdara :(( wiec nie chce stracic zebow :/
AniaABCfitness AniaABCfitness

Liczba postów: 16

Obejrzyj pełny profil
wtorek, 18-07-2017, 13:46
Nie musisz się martwić o kwestie związane z bezpieczeństwem. Polecam Ci przyjrzeć się bieżni Sapphire SG-2100T. Pas bieżni posiada powierzchnię antypoślizgową, więc z pewnością z niej nie “wypadniesz” ani się nie poślizgniesz. Gdyby jednak to Cię nie przekonywało, bieżnia jest także wyposażona w klucz bezpieczeństwa, który zatrzymuje pracę urządzenia w przypadku utraty równowagi. Mam nadzieję, że rozwiałam Twoje wątpliwości. Gdybyś jeszcze miała jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem.
MateuszZZ MateuszZZ

Liczba postów: 2

Obejrzyj pełny profil
wtorek, 18-07-2017, 18:50
Myślę, że warto byłoby skupić się na oczyszczaniu organizmu z niepotrzebnych toksyn. Może zahamowałoby to trochę właściwości tabletek
Fashionka Fashionka

Liczba postów: 1

Obejrzyj pełny profil
środa, 19-07-2017, 13:32
Nie martw się tak - zamiast się przejmować, zabierz się do roboty. Stopniowo ćwicz, zrób "mini dietę" i postaraj się powolutku wprowadzać zmiany w tym kierunku. Jak zobaczysz 1 efekty, dostaniesz kopa do działania - poleci potem z górki... Przede wszystkim: nie poddawaj się złemu humorowi!
cmega cmega

Liczba postów: 5

Obejrzyj pełny profil
czwartek, 27-07-2017, 21:09
Szczerze mówiąc, to kompletnie się na tym nie znam... Dlatego też nie jestem w stanie pomóc...
olgaxx olgaxx

Liczba postów: 34

Obejrzyj pełny profil
czwartek, 12-10-2017, 21:00
Staraj się dużo ruszać. Nie musisz wychodzić do klubu fitness, możesz ćwiczyć w domu. Potrzebne Ci będą te rzeczy http://www.marbo-sport.pl/10-rzeczy-niezbednych-do-cwiczen-w-domu-cinfo-pol-180.html.
kamaMama kamaMama

Liczba postów: 34

Obejrzyj pełny profil
sobota, 14-10-2017, 12:05
tak naprawde kwestia przytycia po tabletkach antykoncepcyjnych to chyba mit... no chyba ze sa nieodpowiednio dobrane to w takim wypadku powinnas sie udac do ginekologa. bo nie istnieje cos takiego jak skutki uboczne tabletek... wszystko jest kwestia dobrania odpowiednich na podstawie badań, ktore robi lekarz. przerabialam to i okazalo sie ze zwyczajnie dawka hormonow byla zbyt duza, wiec zmienilismy. z czasem i tak przeszlam na wkładkę hormonalna levosert bo uwalnia tylko jeden hormon, wiec moze i dla Ciebie bedzie to dobre rozwiazanie?

Reklama
Reklama