Znani dla znanych

przejdź do komentarzy
moda moda/©PR Photos

Wielkie marki kochaję celebrities.

Sławne nazwiska budzą emocje. Być może dlatego właśnie giganci rynkowi wykrzystują je jako rodzaj „dźwigni dla handlu”. Podobnie jest tej jesieni.

W nadchodzącym sezonie gwiazdy postanowiły „użyczyć” swych twarzy do reklamowania przeróżnych produktów. W ten sposób zobaczymy śliczną Anne Hathaway na billboardach promujących nowy zapach Lancome-Magnifique.

Dla kinomaniaków dobre wieści – reżyserzy Francis Ford Coppola i jego córka Sofia wystapią w sesji zdjęciowej reklamującej walizki domu mody Louis Vuitton. Autorką zdjęć będzie Annie Leibovitz, zapowiada się więc maksymalna dawka artyzmu.

Z kolei niepokorna Naomi Campbell wraca do korzeni. Po eksperymentach w branży filmowej i drogeryjnej stała się twarzą nowej kolekcji Yves Saint Laurent. Najwyraźniej nastąpił wielki powrót tzw. starej gwardii wybiegów, największych modelek lat 90., bo oprócz wspomnianej wcześniej ciemnoskórej piękności, dają o sobie znać także Elle MacPherson i Kate Moss.

Pierwsza została właśnie ambasadorką marki Revlon, druga, wspólnie z francuskim aktorem, Gaspardem Ulliel’em wystąpiła w kampanii firmy Longchamp.Czas pokaże czy sprawdzi się zasada, w myśl której twarz gwiazdy zapewnia duże zyski.



Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki


Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!