Wiosenno - letnia kampania House

przejdź do komentarzy
house house/mat. prasowe

Muzyczne klimaty, autentyczność i spora dawka denimowych stylizacji.

W najnowszej kampanii HOUSE śledzimy wędrówkę młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tu, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock’n’rolla. Bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji. Dobór miejsc do najnowszej sesji HOUSE również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu „Zniewolony”, w reż. Steve’a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl, w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.

Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii HOUSE jest kalifornijska fotograf polskiego pochodzenia - Magdalena Wosińska. W doskonały sposób udało się jej uchwycić muzyczny klimat marki i kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno - wakacyjnych impresji.

Kampanię marki dopełnia film promocyjny, którego tłem jest przebój zespołu BLACK KEYS, tegorocznego headlinera festiwalu Open’er. Autorem klipu jest ceniony fotograf i filmowiec – Bart Pogoda.


Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House

Wiosenno - letnia kampania House


ZOBACZCIE VIDEO:

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!