W reklamach Dolce&Gabbana znowu zrobiło się rodzinnie

przejdź do komentarzy
dolce&gabbana dolce&gabbana/Dolce&Gabbana

Jak Wam się podoba najnowsza kampania reklamowa?

Ostatnio coraz częściej mamy wrażenie, że jesteśmy świadkami jakiejś modowej rewolucji. Bohaterami kampanii reklamowych są już nie tylko młode atrakcyjne modelki, ale również starsze dojrzałe kobiety. Cały czas mamy w pamięci piękne kampanie reklamowe duetu Bohoboco z osiemdziesięcioletnią modelką, Heleną Norowicz, ale w tym kierunku idzie nie tylko polska marka...

ZOBACZ TEŻ: A GDYBY TAK W REKLAMACH WYSTĘPOWAŁY NORMALNE KOBIETY?

Dolce&Gabbana po raz kolejny skupia się na rodzinie. Dzisiaj przychodzimy do was ze zdjęciami z kampanii reklamowej zapachów The One. W rolach głównych - Scarlett Johansson i Matthew McConaughey. Sesja została zrobiona w scenerii typowego włoskiego domu w towarzystwie rodziny - pojawiły się zarówno osoby starsze, jak i dzieci. Zdjęcia zostały zrobione przez Brigitte Lacombe.

Dolce&Gabbana nie pierwszy raz stawia na rodzinę. Już jakiś czas temu wybieg opanowały kobiety z dziećmi, a w kampanii reklamowej jednej z ostatnich kolekcji wzięły udział typowe rodziny.

Jak Wam się podoba?


Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!