W Magazine to niewątpliwie jedno z lepszych na rynku czasopism traktujących o modzie, a jednak nie uniknęło kłopotów finansowych. Całe mnóstwo podobnych magazynów odnotowało wyraźny spadek sprzedaży w dobie kryzysu ekonomicznego, ale W albo znalazło się w rozpaczliwej sytuacji, albo ma pomysłowych szefów.

Czasopismo zmieni nieco formę – od następnego numeru poszczególne wydania będą w całości poświęcone jednej tematyce. Pojawiły się także plotki mówiące, że magazyn będzie się ukazywał rzadziej, niż dotychczas, jednak szybko zostały one zdementowane.

Pierwszy taki tematyczny numer poświęcony będzie w całości zakupom. Nina Lawrence pracująca dla wydawcy W Magazine zdradza, że czytelnik będzie mógł zrobić zdjęcie dowolnego dodatku czy ubrania pokazanego na kartach magazynu, wysłać je następnie e-mailem na adres redakcji i szybko otrzymać wiadomość zwrotną zawierającą opis produktu i linki do sklepów internetowych, w których można daną rzecz kupić.

Co sądzicie o tym rozwiązaniu?