Nowy sezon przynosi niezwykle ciekawą kolekcję – w pracy nad nią marka The Body Shop nawiązała współpracę z London College of Fashion. Jej efektem są utrzymane w najmodniejszych obecnie kolorach kosmetyki zamknięte w nowoczesnych opakowaniach. Każdy z produktów wyposażony został w pędzelek ułatwiający aplikację.

Dlaczego marka zdecydowała się na współpracę z tą prestiżową szkołą? Odpowiedź jest w zasadzie prosta – Ann Masal, dyrektor kreatywna The Body Shop przekonuje, że mało która instytucja może się poszczycić taką liczbą absolwentów, którzy odnieśli sukces w świecie mody, jak właśnie London College of Fashion.

– Gdzie indziej mogłabym znaleźć przyszłych wielkich projektantów i wizażystów? – podsumowuje.

Zobaczcie zdjęcia promocyjne kolekcji:

Brush With Fashion

Brush With Fashion
The Body Shop należy do grona marek, które nie przeprowadzają testów na zwierzętach.