Brytyjska marka odzieżowa Missguided promuje różnorodność nie od dziś. Poprzednie kampanie to różne rozmiary, kolory skóry oraz orientacja seksualna. W swojej najnowszej kampanii marka postawiła sobie jeden cel. Wszyscy mają czuć się komfortowo, nawet jeśli ich skóra nie jest doskonała.

Kampanię zatytułowano #InYourOwnSkin. To kontynuacja ruchu #KeepOnBeningYou autorstwa Missguided. Celem jest docenienie skóry, na której występują tak zwane „wady”. Niedoskonałości nie pokazuje się w reklamach głównego nurtu.

ZOBACZ TEŻ: JAK W PEŁNI ZAAKCEPTOWAĆ SIEBIE? HILARY DUFF ZDRADZA SWÓJ PRZEPIS NA SUKCES

Sześć twarzy kampanii reprezentuje między innymi albinizm, blizny oraz znamiona. Każda z tych osób ma misję inspirowania ludzi do samoakceptacji. Kobiety, które wzięły w niej udział to modelki, ale i kobiety znalezione bezpośrednio na ulicy.

W kampanii udział wzięła między innymi Isabella Fernandes, która na skutek pożaru doznała rozległych oparzeń. Ma nadzieję, że dzięki swojej pracy będzie mogła stworzyć bardziej otwarty przemysł kosmetyczny. Chcę mieszać kobiety w tej samej przestrzeni, tak aby te z niepełnosprawnością lub zniekształceniami skóry również były uznawane za normalne..

ZOBACZ TEŻ: PIĘKNE PORTRETY KOBIET, KTÓRE POŁĄCZYŁ KOMPLEKS NA PUNKCIE PEWNEJ CZĘŚCI CIAŁA

Poniżej zamieszamy niezwykłą sesję zdjęciową, która na pewno odbije się echem w branży i pozostanie zapamiętana jeszcze na długi czas. Co o niej sądzicie?