Chyba zanosi się na medialną burzę. Amerykańska marka Urban Outfitters wprowadza do sprzedaży t-shirt z napisem Eat less (Jedz mniej). Jesteśmy niemal pewni, że wkrótce posypią się zarzuty o lekkomyślność i promowanie zaburzeń odżywiania. Faktycznie, taki nadruk jest co najmniej dyskusyjny.

Aby odeprzeć ewentualne oskarżenia, firma w katalogu zamieściła opis koszulki: Eat less or more or however much you’d like in this seriously soft knit tee cut long and topped with a v-neck (Jedz mniej, albo więcej, albo ile tylko chcesz w tym mięciutkim, długim t-shircie z dekoltem w serek).

To sprytny wybieg, ale jedno jest pewne: katalog zobaczy znacznie mniejsza liczba klientów, niż samą koszulkę. Jak sądzicie, czy taki t – shirt może być niebezpieczny? Może producent powinien zachować się odpowiedzialniej? Czekamy na opinie.