Czy Victoria’s Secret naprawdę pomaga w samoocenie? Koronki, seksowna bielizna… To tak, ale gdy widzimy wystrojone w nie idealne aniołki marki, mamy zgoła inne odczucia.

Internauci postanowili więc powiedzieć, co naprawdę kojarzą z markami. I tak zapach „Old Spice” został nazwany zapachem dziadka, Nike nie zachęca do uprawiania sportu, a kupowania modnych ubrań, a Maybelline nie poprawi urody tak, jak Photoshop.

Wszystkie slogany znajdziecie tutaj.

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Chanel – bo jestem bogata

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Victoria’s Secret – zaniżamy kobiecą samoocenę od 1977 roku

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Może to Maybelline. Może to Photoshop.

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Starbucks – jak będziesz niemiła, dostaniesz bezkofeinową

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Gilette – będziemy po prostu dodawać więcej ostrzy

Szczere slogany czyli co by było, gdyby reklama mówiła prawd
Old Spice – pachnij jak dziadek