Szczere slogany czyli gdyby reklama mówiła prawdę
Czy Victoria’s Secret naprawdę pomaga w samoocenie? Koronki, seksowna bielizna… To tak, ale gdy widzimy wystrojone w nie idealne aniołki marki, mamy zgoła inne odczucia.
Internauci postanowili więc powiedzieć, co naprawdę kojarzą z markami. I tak zapach „Old Spice” został nazwany zapachem dziadka, Nike nie zachęca do uprawiania sportu, a kupowania modnych ubrań, a Maybelline nie poprawi urody tak, jak Photoshop.
Wszystkie slogany znajdziecie tutaj.
Chanel – bo jestem bogata
Victoria’s Secret – zaniżamy kobiecą samoocenę od 1977 roku
Może to Maybelline. Może to Photoshop.
Starbucks – jak będziesz niemiła, dostaniesz bezkofeinową
Gilette – będziemy po prostu dodawać więcej ostrzy
Old Spice – pachnij jak dziadek
Skomentuj
37
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Stare reklamy szminek
Zobacz galerię
Zobacz