Słoma i strachy na wróble zapraszają do sklepu

przejdź do komentarzy
sklep sklep/wallpaper

Tak się reklamuje Vuitton.

Niedawno w londyńskim centrum handlowym został otwarty nowy sklep Louisa Vuittona. Elegancki salon rozpoczął promocję od wprowadzenia niecodziennej scenografii - na podłodze rozsypano słomę, a zamiast manekinów ustawiono... strachy na wróble.

Strachy są tradycyjne - z konopnymi sznurkami i w kapeluszach. Do tak "zgrzebnego" wystroju pasują również brezentowe torby, w których poustawiano rośliny.

Autorem oryginalnej dekoracji jest artysta Jeremy Deller, który za swe pomysły został wyróżniony nagrodą Turnera przyznawaną przez galerię Tate. Autor projektu stwierdził, że zależy mu na tym, by londyńczycy docenili naturę w każdej postaci.


Jak się Wam podoba taki pomysł na promocję marki?

Inspiracja tekstu - portal rp.pl


Londyński sklep Louisa Vuitton

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!