D&G rozpoczęło promocję swojej najnowszej linii perfum: Anthology.

Inspiracją dla powstania zapachów był tarot. Każda butelka dostała nazwę innej karty: Le Bateleur, L´Imperatrice, L´Amoreux, La Roue de la Fortune i La Lune.

Zamysłem duetu projektantów było stworzenie perfum, których nie określa płeć, ani wiek odbiorcy.

Do kampanii reklamowej zaangażowano trzy ikony świata mody: Claudię Schiffer, Naomi Campbell i Evę Herzigovą, z którymi pozowało trzech przystojniaków: Tyson Ballou, Noah Mills i Fernando Fernades.

Jest to sesja o tyle ciekawa, że cała szóstka pozuje nago, a jej autorem jest Mario Testino.

Jak Wam się podoba kampania promująca nową kolekcję perfum D&G?

 Schiffer, Campbell i Herzigova nago dla D&G

 Schiffer, Campbell i Herzigova nago dla D&G

 Schiffer, Campbell i Herzigova nago dla D&G