Reporter zmienia oblicze

przejdź do komentarzy
reporter reporter/reporter.net.pl

Bardziej dojrzała kolekcja.

Marka Reporter zmienia swój wizerunek - donosi portal mediarun. Zmiany obejmują kolekcję, która ma być teraz bardziej dojrzała i "modowa".

Reportera kojarzyliśmy do tej pory raczej z ubraniami sportowymi, teraz ma się to zmienić. Marka zamierza poszerzyć grupę docelową swoich produktów. Dotychczas jej target stanowiły głównie osoby w wieku od 18 do 25 lat. Teraz Reporter będzie proponował ubrania również starszym klientom.

Kampania reklamowa marki ma ruszyć na wiosnę przyszłego roku. W tym czasie na rynku ma się pojawić przełomowa dla Reportera kolekcja.

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!