Reklama Diora z Natalie Portman zakazana!

przejdź do komentarzy
natalie portman natalie portman/Dior

Jak myślicie, co jest nie tak z plakatem promującym tusz New Look Mascara?

Czyżby powoli nastawał kres kłamliwych reklam firm kosmetycznych, które próbują nam wmówić, że po użyciu ich produktów będziemy wyglądać jak modelki po obróbce graficznej?

Kolejny krok w tej sprawie zrobiła brytyjska organizacja Advertising Standards Authority, która nakazała wycofać z obiegu plakat z Natalie Portman reklamującą tusz New Look Mascara marki Dior.

W opinii pracujących w niej ekspertów twarz aktorki jest zbyt wygładzona a co gorsza efekty działania maskary grubo przesadzone.


Po użyciu produktu rzęsy powinny być pogrubione, rozdzielone, wydłużone oraz sprawiać wrażenie, że jest och o wiele więcej. Zdaniem ASA klientki Diora mają jednak prawo czuć się oszukane, gdyż aplikacja maskary bynajmniej nie gwarantuje, że będą mogły pochwalić się spojrzeniem a la Natalie Portman.

To kolejny przypadek, gdy na wniosek organizacji ukarano tak duży koncern. Wcześniej na cenzurowanym znalazły się m.in. kampanie Lancome z Julią Roberts, Rimmel z Georgią May Jagger oraz Maybelline z Christy Turlington.

Wszystko idzie więc ku dobremu i istnieje szansa, że w przyszłości będziemy kupować produkt wiedząc dokładnie, czego możemy się po nim spodziewać.

Reklama Diora z Natalie Portman zakazana w Wielkiej Brytanii

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!