Okazuje się, że tak pozytywnie odebrana zimowa kampania marki GAP (przeczytacie o niej tutaj), której hasłem przewodnim była miłość, wywołała także szereg nieprzyjemnych incydentów. Niestety reakcją na nią były także rasistowskie i homofobiczne komentarze. Zostały wypisane m.in. na banerach wiszących na stacjach metra w kilku miastach w USA.

Pojawiły się one w kontekście zdjęć, na których widnieją dwie pary. Rasistowskie hasła odnosiły się do znanego modela, Sikha Warisa Ahluwalia. Wynikały one m.in. z niewiedzy – mężczyzna w turbanie został wzięty za muzułmanina… Z homofobicznym atakiem spotkał się z kolei baner z dwoma pozującymi blisko siebie modelami.

Na szczęście na reakcję marki nie trzeba było długo czekać. Zniszczone plakaty zostały zastąpione nowymi. W sieci pojawiło się także dużo komentarzy broniących zarówno modeli, jak i pomysłu na promowanie zimowej kolekcji.

Co myślicie o – jak się okazało – kontrowersyjnej kampanii marki?

Gap rasistowskie komentarze

Gap rasistowskie komentarze