Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler

przejdź do komentarzy
julia nobis julia nobis/Proenza Schouler

Zamysł kampanii oparty został na zestawieniu portretów z abstrakcyjnymi obrazami.

Przy okazji prezentacji kolekcji wiosenno-letniej, marka Proenza Schouler raz jeszcze zachwyciła nas swoją kreatywnością i pomysłami rodem nie z tego świata.

W skład kampanii na sezon wiosna-lato 2013 wchodzi szereg obrazów, które spaja ze sobą to, że prezentują główny temat kolekcji - połączenie przypadkowych zestawień z kolażami, czytamy w notce prasowej.

Jest to pomysł z pewnością oryginalny i jednocześnie dość zaskakujący dla oglądającego. Nam przypadł jednak do gustu, czy Wam także?

W sesji udział wzięły Julia Nobis i Irina Nikolaeva, a po drugiej stronie obiektywu stanął niezastąpiony David Sims.

Poniżej możecie zobaczyć efekty ich pracy.


Więcej:
Meghan Collison dla Proenza Schouler

Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler

Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler

Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler

Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler

Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Jeszcze nikt tego nie skomentował. Bądź pierwsza!