źródło: Proenza Schouler
Psychodeliczna kampania marki Proenza Schouler
Przy okazji prezentacji kolekcji wiosenno-letniej, marka Proenza Schouler raz jeszcze zachwyciła nas swoją kreatywnością i pomysłami rodem nie z tego świata.
W skład kampanii na sezon wiosna-lato 2013 wchodzi szereg obrazów, które spaja ze sobą to, że prezentują główny temat kolekcji – połączenie przypadkowych zestawień z kolażami, czytamy w notce prasowej.
Jest to pomysł z pewnością oryginalny i jednocześnie dość zaskakujący dla oglądającego. Nam przypadł jednak do gustu, czy Wam także?
W sesji udział wzięły Julia Nobis i Irina Nikolaeva, a po drugiej stronie obiektywu stanął niezastąpiony David Sims.
Poniżej możecie zobaczyć efekty ich pracy.
Więcej:
Meghan Collison dla Proenza Schouler
Skomentuj
6
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych