Płaski brzuch Kim Kardashian to zasługa 4 ćwiczeń! To dzięki nim tak schudła

przejdź do komentarzy
kim kardashian kim kardashian/© Instagram/ kimkardashian

To naprawdę działa!

W ubiegłym miesiącu Kim Kardashian wyjawiła, że znowu udało się jej schudnąć. Od tej pory dociekliwe umysły Internetu starają dowiedzieć się, co jest sekretem jej wyrzeźbionej sylwetki.

Na ten moment wiemy na pewno, że celebrytka w przeszłości korzystała z diety Atkinsa. To nie znaczy, że na uznanie nie zasłużyła jej trenerka, ponieważ sama dieta nie wystarczy, żeby mieć tak jędrne ciało. Z jakich ćwiczeń korzysta Kim Kardashian? Celebrytka podzieliła się z fanami szczegółami treningu. Okazało się, że jest zaskakująco łatwy.

ZOBACZ TEŻ: WIZAŻYSTA MARIO DEDIVANOVIC UJAWNIŁ SEKRETY URODOWE KIM KARDASHIAN

Unoszenie nóg

Według trenerki Kim Kardashian ćwiczenie to należy wykonywać z rękami umieszczonymi pod pośladkami. Stopy powinny być rozstawione na szerokość bioder. Nogi powinny utworzyć kąt 90 stopni z podłożem. Podczas treningu Kim Kardashian wykonuje 20 takich powtórzeń.





Plank


Ćwiczenie zwane "deską" celebrytka wykonuje, zanim przejdzie do cięższego treningu. Podpór przodem na przedramionach modeluje mięśnie brzucha. Prawidłowo wykonane ćwiczenie nie obciąża kręgosłupa, a także wzmacnia mięśnie ramion i nóg.




Kółko do ćwiczeń

To niepozorne urządzenie to niezliczona ilość korzyści dla ciała. Ćwiczenie z kółkiem jest jednym z lepszych ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha. Angażuje do pracy mięśnie głębokie, wpływa na utrzymywanie poprawnej postawy ciała oraz zwiększa siłę i poczucie równowagi.




ZOBACZ TEŻ: WIEMY, CO KIM KARDASHIAN UMIEŚCI W SWOIM TESTAMENCIE! SZOKUJĄCE WYZNANIE!

Spięcie brzucha na wyciągu

Tak zwane "allahy" to ćwiczenia, które angażują nie tylko mięśnie brzucha, ale również mięśnie głębokie. Zaletą ćwiczeń przy wyciągu jest możliwość regulowania obciążenia. Każdy może je wykonywać odpowiednio do swoich możliwości.



Polecane wideo


Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (10): sortuj
  • gość 14-03-18, 20:30 cytuj
    super fimy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 14-03-18, 13:59 cytuj
    gość, 13-03-18, 16:44 napisał(a):
    Idiotyzm, ćwiczenia na mięśnie brzucha nie powodują utraty tłuszczu, a już na pewno nie sprawiają, że brzuch jest płaski. Mięśnie te warto wzmacniać, ale nie da się "schudnąć z brzucha", chudnie się całościowo, a najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej są interwały, do których ćwiczenia ba brzuch na pewno się nie zaliczają. Co więcej, ćwiczenia na brzuch często powodują poszerzenie talii, a nie odwrotnie, bo rozbudowujemy tkankę mięśniową.


    Myślałam, że jest to jasne dla wszystkich ale jak widać poniżej nadal istnieją ludzie, którzy myślą, że dzięki robieniu brzuszków schudną :D. Do osoby poniżej: możesz robić i 1000 brzuszków dziennie i tak nic ci to nie da. Ćwiczyć należy całe ciało i próbować różnych aktywności jak np. trening siłowy, interwałowy, cardio czy pilates. Przy robieniu brzuszków nie spala się kalorii tylko wzmacnia mięśnie. Jest to również ważne, ale na pewno nie wystarczy by mieć ładną sylwetkę. Ćwiczenia powinny angażować jak najwięcej partii ciała, wtedy są najbardziej efektywne.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 23:28 cytuj
    MonikaSmulskaFitness, poszukajcie 🙂
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 23:05 cytuj
    gość, 13-03-18, 20:07 napisał(a):
    gość, 13-03-18, 18:39 napisał(a):
    No to co zrobic, zeby po prostu schudnac? Bo ja niestety nie jestem w stanie juz jesc mniej, bo jestem zla i glodna. Jem ok 2 tys kcal dziennie i waze 65kg na 160cm. Idealnie wygladam jak waze 55kg. Teraz jestem zwyczajnie za gruba i nie.potragie sobie z tym poradzic. Robie brzuszki, podnoszenie bioder i rowerek. Na przemian, az sie zmecze te 3 cwiczenia przez pol h razem. I szczerze mowiac, po 3 miesiacach takich cwiczen spodziewalam sie lepszego efektu. Bo efektu praktycznie nie widac. Miesnie czuje, jak napne brzuch, ale wizualnie efektu nie widze.

    wszyscy się zgadzają: dieta to podstawa. Zawsze. Czy chcesz rozbudować mięśnie, czy schudnąć, bez odpowiedniej diety zawsze idzie marnie. To, że jesz 2000kcal to raczej dużo, zależy oczywiście jaki masz tryb dnia, jak intensywnie ćwiczysz. Nawet na To, że robisz to pół h to też żadna informacja, Jedni w pół h zrobią 50brzuszków, inni 400. Ćwicz więc na ilość powtórzeń, nie czas. Zwiększaj ilość, gdy dana przestaje sprawiać Ci trudność. Absolutnie nie katuj się, gdy nudzą Cię te ćwiczenia, to bez sensu bo raz - pogarszasz swój stan psychiczny i dwa - ciało się przyzwyczaja. Ćwiczenia, które przez pierwszy tydzień "robią robotę", potem nie przynoszą efektu. Ja np. trenuję delikatnie siłowo, z hantlami od kilku lat i czasem też mam dość monotonii, odpalam sobie np. wtedy zumbę na YT i śmigam. Oczywiście ona pewnie daje efekt 10% tego co siłowy, ale chodzi o fun, motywację, dobre samopoczucie żeby nie oszaleć. Tańcz, pływaj, biegaj, co chcesz. Absolutnie nie katuj się trzema ćwiczeniami...

    Eh... tylko w tym rzecz, ze ja ogolnie nie znosze cwiczyc. Nuzy mnie to. Teraz zmuszam sie, bo nie chce wiecej przytyc. Jedyny ruch, ktory sprawia mi radosc, to jazda na rowerze i rolki. Tylko ze jak dla mnie, jest jeszcze za zimno. Czekam na co najmniej 15 stopni. W kazdym razie dziekuje za rady.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 20:21 cytuj
    Teraz tak: np. zjadasz 500kcal węglowodanów (np. chleb) to on ci się szybko wchłonie, organizm wykona mało pracy przy trawieniu. jak zjesz 500kcal białka to organizm tez z tego pobierze co ma pobrac, ale bedzie go to kosztować wiecej wysiłku, mniej z tego tez wiec wchłonie do magazynowania. polecam ograniczyć węglowodany.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 20:19 cytuj
    Można jeść 2000kcal czekolady i lodów lub 2000kcal mięsa, owoców i warzyw. Żeby napędzać metabolizm, ważne jest picie dużej ilosci wody i jedzenie błonnika. Tu tez nie wiem na ile możesz jeść ziarna, to wszystko kwestie indywidualne. pomogą tez w trawieniu owoce, np. śliwki. jesli blonnika nie jestes w stanie duzo jesc - oki też ten w tabletkach. Ciało pobiera energie jak wiesz - z kalorii. w dużym skrócie - najłatwiej trawimy węglowodany, najszybciej sie wchlaniaja (slodycze, chleb, ziemniaki), slabiej bialka i najsłabiej tłuszcze gdzie wszystko ma kalorie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 20:07 cytuj
    gość, 13-03-18, 18:39 napisał(a):
    No to co zrobic, zeby po prostu schudnac? Bo ja niestety nie jestem w stanie juz jesc mniej, bo jestem zla i glodna. Jem ok 2 tys kcal dziennie i waze 65kg na 160cm. Idealnie wygladam jak waze 55kg. Teraz jestem zwyczajnie za gruba i nie.potragie sobie z tym poradzic. Robie brzuszki, podnoszenie bioder i rowerek. Na przemian, az sie zmecze te 3 cwiczenia przez pol h razem. I szczerze mowiac, po 3 miesiacach takich cwiczen spodziewalam sie lepszego efektu. Bo efektu praktycznie nie widac. Miesnie czuje, jak napne brzuch, ale wizualnie efektu nie widze.

    wszyscy się zgadzają: dieta to podstawa. Zawsze. Czy chcesz rozbudować mięśnie, czy schudnąć, bez odpowiedniej diety zawsze idzie marnie. To, że jesz 2000kcal to raczej dużo, zależy oczywiście jaki masz tryb dnia, jak intensywnie ćwiczysz. Nawet na To, że robisz to pół h to też żadna informacja, Jedni w pół h zrobią 50brzuszków, inni 400. Ćwicz więc na ilość powtórzeń, nie czas. Zwiększaj ilość, gdy dana przestaje sprawiać Ci trudność. Absolutnie nie katuj się, gdy nudzą Cię te ćwiczenia, to bez sensu bo raz - pogarszasz swój stan psychiczny i dwa - ciało się przyzwyczaja. Ćwiczenia, które przez pierwszy tydzień "robią robotę", potem nie przynoszą efektu. Ja np. trenuję delikatnie siłowo, z hantlami od kilku lat i czasem też mam dość monotonii, odpalam sobie np. wtedy zumbę na YT i śmigam. Oczywiście ona pewnie daje efekt 10% tego co siłowy, ale chodzi o fun, motywację, dobre samopoczucie żeby nie oszaleć. Tańcz, pływaj, biegaj, co chcesz. Absolutnie nie katuj się trzema ćwiczeniami...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 18:39 cytuj
    gość, 13-03-18, 16:44 napisał(a):
    Idiotyzm, ćwiczenia na mięśnie brzucha nie powodują utraty tłuszczu, a już na pewno nie sprawiają, że brzuch jest płaski. Mięśnie te warto wzmacniać, ale nie da się "schudnąć z brzucha", chudnie się całościowo, a najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej są interwały, do których ćwiczenia ba brzuch na pewno się nie zaliczają. Co więcej, ćwiczenia na brzuch często powodują poszerzenie talii, a nie odwrotnie, bo rozbudowujemy tkankę mięśniową.

    No to co zrobic, zeby po prostu schudnac? Bo ja niestety nie jestem w stanie juz jesc mniej, bo jestem zla i glodna. Jem ok 2 tys kcal dziennie i waze 65kg na 160cm. Idealnie wygladam jak waze 55kg. Teraz jestem zwyczajnie za gruba i nie.potragie sobie z tym poradzic. Robie brzuszki, podnoszenie bioder i rowerek. Na przemian, az sie zmecze te 3 cwiczenia przez pol h razem. I szczerze mowiac, po 3 miesiacach takich cwiczen spodziewalam sie lepszego efektu. Bo efektu praktycznie nie widac. Miesnie czuje, jak napne brzuch, ale wizualnie efektu nie widze.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 16:44 cytuj
    Idiotyzm, ćwiczenia na mięśnie brzucha nie powodują utraty tłuszczu, a już na pewno nie sprawiają, że brzuch jest płaski. Mięśnie te warto wzmacniać, ale nie da się "schudnąć z brzucha", chudnie się całościowo, a najlepsze na spalanie tkanki tłuszczowej są interwały, do których ćwiczenia ba brzuch na pewno się nie zaliczają. Co więcej, ćwiczenia na brzuch często powodują poszerzenie talii, a nie odwrotnie, bo rozbudowujemy tkankę mięśniową.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • gość 13-03-18, 15:07 cytuj
    Kim tego nie wykonuje, ona praktycznie nie ma miesni na brzuchu. Ona odsysa tluszcz, ale fajnie ze daliscie przyklady cwiczen.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!