Po zamieszaniu, jakie wywołała kolekcja kreacji sylwestrowych, które dla Biedronki zaprojektowała czwórka młodych projektantów (zobacz: Moda i projektanci wkraczają w progi Biedronki…), temat mody w dyskoncie powraca. Tym razem za sprawą duetu Paprocki&Brzozowski i niepozornych koców w serduszka…

Okazuje się, że nowa biedronkowa gazetka promocyjna zawiera w sobie propozycję sygnowaną nazwiskami obu projektantów. Chodzi tu o polarowe koce, które pojawią się w walentynkowej ofercie dyskontu spożywczego.

Co mają one wspólnego ze słynnym duetem? Otóż Paprocki&Brzozowski „polecają” je jako wspólny projekt ich marki i Biedronki, mający wspierać działania Fundacji DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych.

Czyżby był to pierwszy krok do stworzenia kolekcji ubrań Paprocki&Brzozowski for Biedronka?

Mamy nadzieję, że nie, a kolekcja koców jest jedynie rzeczywistym przejawem chęci niesienia pomocy…

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki?

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki?

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki?

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki?

Paprocki&Brzozowski projektują dla Biedronki?