O tym, że kampanie reklamowe niektórych marek potrafią wywołać niemałe emocje i dyskusje. Niestety, czasem chęć ich wywołania obraca się przeciwko samym firmom albo występującym w reklamach modelkom. Ostatnio przekonała się o tym Arvida Byström.

ZOBACZ TEŻ: Ta kobieta dzieli Internautów. Swoją decyzją inspiruje i obrzydza

A wszystko zaczęło się od kampanii Adidas, w której szwedzka modelka i artystka wystąpiła. Mowa tu o serii spotów Icons of Tomorrow. Cóż – wybór akurat Arvidy nie dziwi tu wcale. Dziewczyna nie tylko dała się poznać szerszej grupie odbiorców jako aktywna działaczka walcząca ze stereotypami, a także członkini ruchu no shave.

Tak, modelka nie uważa, by usuwanie jakichkolwiek włosów ze swojego ciała było koniecznym zabiegiem. Chce przełamać towarzyszące temu zjawisku tabu. Walczy o to, by kobiety mogły – jeśli tylko mają na to ochotę – cieszyć się swoją naturalnością w najbardziej podstawowym wydaniu.

W spocie Adidasa, który wywoła ostatnio spora dawkę internetowych emocji, Arvida oczywiście zaprezentowała się w naturalnej wersji, z zupełnie nieogolonymi nogami.

Ciężko w to uwierzyć, ale wśród fali komentarzy, które pojawiły się zarówno pod spotem, jak i na Instagramie dziewczyny, nie zabrakło ogromnej dawki hejtu, nienawiści, braku akceptacji, pogardy, a nawet gróźb! Wśród komentatorów znalazły się osoby grożące modelce… gwałtem!

ZOBACZ TEŻ: Nie była na diecie i nie chodziła na siłownię… Jak schudła ponad 30 kilogramów?!

Modelka nie dała się zastraszyć – otwarcie zaczęła mówić o problemie agresji, z którym się spotkała. Agresji wywołanej przez niedopasowanie się dom „norm” społecznych. Agresji wywołanej… nieogoleniem nóg!

Okropny atak na modelkę, która w kampanii Adidasa pokazała nieogolone nogi

Okropny atak na modelkę, która w kampanii Adidasa pokazała nieogolone nogi

Okropny atak na modelkę, która w kampanii Adidasa pokazała nieogolone nogi