Minęły lata odkąd Facebook przestał być tylko narzędziem do „zaczepiania” kolegów z klasy. Biorąc pod uwagę fakt, że wszyscy koledzy z dzieciństwa, sąsiedzi, babcie i dziwaczne ciotki zaczęły dołączać do platform społecznościowych, nikogo nie zdziwiło, że w pewnym momencie Facebook zaczął służyć do poważniejszej komunikacji.

Między albumami ze zdjęciami z podstawówki i zaproszeniami do gry Farmville, toczą się tam również rozmowy o aktualnych beauty trendach. Na Instagramie gwiazdy dzielą się fotografiami rozstępów, cellulitu i trądziku, ale dyskusja toczy się również na Facebooku.

ZOBACZ TEŻ: PRZYGOTUJ SIĘ NA METAMORFOZĘ!! OTO 15 NAJMODNIEJSZYCH FRYZUR 2018 ROKU!

Zgodnie z dorocznym raportem dotyczącym tematów i trendów w mediach społecznościowych, kwestia „przejrzystości” prawdziwego piękna rośnie z roku na rok. Wraz z Twoimi ulubionymi markami kosmetycznymi i gwiazdami, które otwarcie mówią o swoich mankamentach urody, szczersi stali się również pozostali użytkownicy Facebooka. Nie tylko dzielą się, ale i chętnie omawiają przebyte zabiegi kosmetyczne i problemy związane ze zdrowiem. Nawet jeśli problemy te dotychczas były uznawane za temat tabu.

O czym konkretnie mówią użytkownicy Facebooka? Raport wykazał, że od stycznia 2017 roku najpopularniejsza była rozmowa na temat kriolipolizy. To zabieg chłodzący, który redukuje tkankę tłuszczową! O wypadaniu włosów rozmawiano 12% częściej niż w roku 2016. O makijażu permanentnym mówiono aż 30% częściej!

ZOBACZ TEŻ: OTO NAJWIĘKSZE WPADKI PHOTOSHOPOWE 2017 ROKU! MÓWIŁ O NICH CAŁY ŚWIAT!

Dane wskazują, że podobnych tematów w sferze urody można spodziewać się na osi czasu w 2018 roku. Ludzie stają się bardziej otwarci na różnorodność osobistych doświadczeń każdego z nich, związanych z urodą i dbaniem o zdrowie. Wspaniale obserwować wielką przemianę mediów społecznościowych. Czy po latach retuszowania zdjęć Facebookiem i pozostałymi platformami społecznościowymi zawładnie naturalne piękno?