Zapach

Będący uwodzicielską deklaracją bogactwa i wyrafinowania, oryginalny zapach Marc Jacobs decadence, stał się wyrazem modowego przepychu i zdobył ogormne uznanie na całym świecie. Ten sukces wyniósł zapachy marki Marc Jacobs na jeszcze wyższy poziom luksusu.

Nowy zapach - Marc Jacobs Divine Decadence

Teraz uwielbienie dla oszałamiającego, promiennego szmaragdu, wzbudza nowy marc jacobs divine decadence ukazujący charakterystyczny smak i styl zapachu Decadence – w jaśniejszej, musującej odsłonie. Divine decadence to w nucie głowy tryskające życiem akordy kwiatowe, które promieniują urodą musującego szampana, kwiatów pomarańczy oraz marzycielskiej bergamotki. W sercu zapachu odkrywamy ekscytujące białe kwiaty: gardenię, hortensję, akordy irysa oraz kapryfolium. Hojnym wykończeniem całości są egzotyczne nuty szafranu, wanilii i płynnego bursztynu.

Zapach: promienny, zmysłowy, kwiatowy

Top: szampan, kwiaty pomarańczy, bergamotka
serce: gardenia, hortensja, wiciokrzew, kwiat irysa
baza: szafran, wanilia, płynny bursztyn

Butelka

Wzór oryginalnej, przełomowej butelki zapachu decadence został zainspirowany kultową torebką Marc’a Jacobs’a – zapach divine decadence na nowo interpretuje styl luksusowych, kobiecych akcesoriów. Szmaragd w nowym, olśniewającym odcieniu, nowa interpretacja kryształu oraz całość uwieńczona kultowym, wężowym korkiem, złotym łańcuchem i czarnymi frędzlami – tworzą razem nowe oblicze luksusu i świata przepychu.

Kampania reklamowa

Zdjęcia zostały wykonane przez znanego fotografa Stevena Meisel’a. W kampani prasowej i reklamie Divine Decadence występuje supermodelka Adriana Lima. Historia dzieje się w zmysłowym, luksusowym buduarze, w świecie nonszalanckiego piękna.