1. Vernis a Levres Rouge Pur Couture marki Yves Saint Laurent

Ani błyszczyk, ani pomadka, ale coś pomiędzy. Kosmetyk z gatunku hybrydowych, mających dawać lekkość, trwały kolor i intensywny połysk, a przy tym pielęgnować.

W produkcji kosmetyku wykorzystano nowatorką technologię opartą na systemie „Lifeproof Color Emulsion” – po raz pierwszy bardzo wytrzymały polimer stosowany w przemyśle cukierniczym do powlekania i nabłyszczania słodyczy został połączony z olejkiem zmiękczającym oraz z olejkiem silikonowym. Dzięki temu kolor jest lśniący, intensywny i trwały.

Dostępna w 20 kolorach.

Premiera przewidziana jest na 15 lutego. My na pewno wypróbujemy.

2. Balsam do ust marki Urtekram

Jeden z kosmetyków, które po prostu trzeba mieć zimą w swojej kosmetyczce.

Urtekram – duński producent ekologicznych kosmetyków, proponuje wyjątkowy balsam oparty na organicznym maśle Shea, maśle kakaowym, oliwie z oliwek i olejku jojoba, doprawionych zapachem ekologicznej wanilii.

Balsam dba o stan delikatnej skóry ust. Regeneruje, nawilża i chroni.

Produkt dostępny w sklepach z produktami ekologicznymi w całej Polsce.

Cena: około 22 zł

3. Seria Acne Line marki Świt Pharma

Nowa linia kosmetyków powstała na bazie innowacyjnej formuły nanotechnologii srebra (cząsteczki srebra zostają rozdrobnione do tak małych rozmiarów, że mogą wnikać głęboko w strukturę skóry bezpośrednio oddziałując na miejsca, w których pojawiły się zmiany trądzikowe), przeznaczona do pielęgnacji cery z problemami skórnymi. Dogłębnie oczyszcza, reguluje poziom wydzielania sebum, ogranicza i zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Przeznaczona do pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej, łojotokowej.

W skład linii wchodzą:

– Antybakteryjny żel do mycia twarzy Acne Line – pojemność: 150 ml

Cena: ok. 8,49 zł

– Antybakteryjny tonik oczyszczający Acne Line – pojemność: 200 ml

Cena: ok. 9,99 zł

– Krem matująco-nawilżający Acne Line – pojemność: 75 ml

Cena: ok. 9,99 zł

– Antybakteryjny spirytus kosmetyczny z aloesem Acne Line – Pojemność: 140 ml

Cena: ok. 4,99 zł

4. Nowy Płyn Micelarny do demakijażu twarzy i oczu z witaminą C marki Lirene

Płyny micelarne to obecnie najpopularniejsze kosmetyki do demakijażu. Tym razem produkt tego typu proponuje Lirene.

Wzbogacony o witaminę C, lekki, bez alkoholu, zastępuje mleczko i tonik, skutecznie i łagodnie oczyszczając.

Cena: ok. 14 zł/200 ml

5. Róż Hervana marki benefit

Nowy róż, którego nazwa pochodzi od słów „her” i „nirvana”, mającym nawiązywać do… anielskiego rumieńca.

Wewnątrz pudełeczka znajdziemy cztery odcienie dopełniającego się różu w specyficznym kształcie mozaiki. Kolory zmieszane razem nadają skórze odcień delikatnej orchidei.

Znajdziemy również specjalny, ukośny pędzelek (choć my tradycyjnie polecamy użycie pędzli z dłuższą rączką dla wygody aplikacji).

Róż ma przyjemny zapach i jedwabistą konsystencję.

Cena: 139 zł

6. Anny – nowa marka lakierów do paznokci na polskim rynku

Anny to profesjonalna marka lakierów do paznokci oferująca najmodniejsze kolory, krycie, blask i wygodną aplikację bez smug.

W ofercie znajdziemy 114 odcieni oraz 8 produktów do pielęgnacji do paznokci.

Dostępne w dwóch pojemnościach:

pojemność standardowa – 15 ml
mini lakiery – 6 ml

Cena: 45 zł (15ml)

7. Body Pigment Powder – sypki pigment do ciała i twarzy marki Inglot

Pigmenty Inglota to nowy produkt w formie sypkiego pudru dostępnego w 20 matowych odcieniach o mocno nasyconych kolorach i 20 delikatnych perłowych kolorach.

Body Pigment Powder może być stosowany w połączeniu z innymi kosmetykami. Jego lekka, bezolejowa formuła zapewnia idealną aplikację. Jest bardzo trwały, nie osypuje się.

40 odcieni pozwala na dowolne łączenie, uzyskując w ten sposób nowe kolory. Dzięki niemu możemy pobawić się ekstrawaganckim makijażem i malowaniem wzorów na ciele.

W przypadku nakładania produktu na powieki, należy zawsze nakładać go na bazę, zaś zmywać płynem do usuwania makijażu wodoodpornego.

Cena: 27 zł

8. ACNAID® – pierwszy naturalny antymikrobiotyk

Trądzik to nie tylko problem nastolatków. Dręczy też wiele kobiet, nawet w wieku, gdy burza hormonalna powinna być już wspomnieniem. Co więcej, na rynku wciąż zdaje się brakować kosmetyków do pielęgnacji cery trądzikowej, która nie jest już nastoletnia.

Dermokosmetyki ACNAID® działają silnie antybakteryjnie i przeciwzapalnie, redukują zmiany trądzikowe o charakterze zapalnym i niezapalnym. Zapobiegają powstawaniu nowych i pomagają zwalczać te, które już pojawiły się na skórze. To naturalne biologiczne układy antymikrobowe o silnych właściwościach oksydacyjnych i komedolitycznych. Na dermokosmetyki ACNAID® nie można się uodpornić. W serii produktów do pielęgnacji cery trądzikowej ACNAID® znajduje się żel punktowy, zawierający pierwszą gotową formulację 4% H2O2 Nadtlenku wodoru (najwyższe stężenie na rynku preparatów przeciwtrądzikowych) + 0,5% Kwasu salicylowego.

W skład serii wchodzą:

ACNAID® Cleanser – preparat do stałej pielęgnacji dla cery normalnej, suchej i mieszanej, który może być nawet stosowany w okolicach oczu – nie podrażnia. (Producent zaznacza jednak, że nie zastępuje on środków do demakijażu.)

Sugerowana cena detaliczna: 50zł za tubę 200ml (która według zapewnień ma wystarczyć nawet na 2 miesiące stosowania)

ACNAID® Liquid Soap – żel myjący do skóry tłustej i trądzikowej; przyspiesza gojenie się ran, działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, nie wysuszając przy tym skóry.

Sugerowana cena detaliczna: 50 zł za okrągłą butelkę 300ml z pompką

ACNAID® „PointGel” – żel punktowy zawierający gotową formulację 4% H2O2 Nadtlenku wodoru (najwyższe stężenie na rynku preparatów przeciwtrądzikowych) + 0,5% Kwasu salicylowego, do stosowania na wypryski. Zmniejsza ich widoczność, wspomaga proces gojenia. Może być stosowany przy ekspozycji skóry na słońce.

Sugerowana cena detaliczna: 50zł za tubę 30g

Dostępne w aptekach oraz na Allegro od 43,90 zł.

9. Valentina od Valentino

Najnowszy zapach włoskiego domu mody inspirowana duchem Rzymu i włoskiej elegancji. Olivier Crespa i Alberto Morillasa stworzyli zapach będący hołdem dla współczesnej kobiety Valentino.

To aromat kwiatowo orientalny, w którym energiczna i radosna bergamotka zmieszana została z nutą białych trufli, dalej zaś pojawiają się jaśmin, pomarańcza i tuberoza, by całość zamknąć drzewem sandałowym i bursztynem.

Zamknięta w pięknym, kobiecym flakonie ozdobionym trzeba kwiatami w pastelowych odcieniach.

CENY:

EDP 80 ml – 399 zł
EDP 50 ml – 299 zł
EDP 30 ml – 229 zł

Na Allegro znajdziecie próbki (ok. 6 zł) oraz pełnowymiarowe zapachy – od 199 zł.