Wymuskane modelki, perfekcyjni modele? Nie tym razem i nie u Kenzo! Paryski dom mody zaskoczył właśnie swoją wizją jesienno-zimowej kolekcji. Ostrzegamy – można dostać zawrotów!

ZOBACZ TEŻ: KENZO – kolekcja Spring-Summer 2014

Francuska marka postawiła na istny surrealizm, mieszankę intensywnych kolorów i specyficzną surowość. Wyjątkowa kampania powstawała we współpracy z Toiletpaper Magazine – to trzeci wspólny projekt.

Kolekcję na tegoroczny zimny sezon zaprezentowali dla Kenzo Guinevere van Seenus i Robbie McKinnon. Mieli okazję wcielić się w role w świecie inspirowanym twórczością Davida Lyncha. Kolekcja idealnie współgrała z tłem – także projektowana była pod wpływem podobnych inspiracji.

Zobaczcie nową kampanię!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!

Nowa, surrealistyczna kampania KENZO zaskakuje!