Kampanie Guess słyną z tego, że występują w nich piękne kobiety, a same zdjęcia przesycone są seksapilem w stylu dawnych pin up girls.

Nie inaczej jest w przypadku najnowszej sesji marki, która z powodzeniem połączyła w sobie dwa odrębne kulturowo akcenty: amerykański i chiński. Te pierwsze przejawiają się w scenerii Wielkiego Kanionu, a drugie w wyborze fotografa oraz jednej z modelek. Za obiektywem stanął Chen Man , który specjalnie dla marki zrealizuje jeszcze kilka mini projektów, a pozują mu piękna rodaczka Liu Dan oraz Guess Girl, seksowna Sandrah Hellberg .

Naszym zdaniem mariaż obu kultur sprawdził się znakomicie. Teraz czekamy na Wasze komentarze!

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess

Nowa kampania marki Guess